استقلال لیگ را با شکست دربرابر ماشین‌سازی شروع کرد

شوک دقیقه 94 در تبریز

استقلال لیگ نوزدهم را آن‌طور که مورد انتظار هوادارانش بود، آغاز نکرد تا کابوس شروع‌های ناامید کننده در ابتدای فصل سراغ تیم استراماچونی هم بیاید.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲۹

آبی‌پوشان که در چند فصل گذشته در بازی‌های ابتدایی خود نتایج خوبی نگرفتند، انتظار داشتند در اولین بازی خود مقابل ماشین‌سازی تبریز پیروز شده و ورزشگاه بنیان دیزل را با کسب 3 امتیاز ترک کنند، اما گل دقایق پایانی شاگردان رسول خطیبی باعث شد آنها دست خالی از تبریز برگردند.
ماشین‌سازی از ابتدای بازی قصد داشت با ارسال توپ‌های بلند و در عمق دفاع استقلال به گل برسد و در 15 دقیقه ابتدایی بازی با همین تاکتیک به چند موقیعت مسلم گلزنی دست پیدا کرد که درخشش حسینی درون دروازه آبی‌ها مانع از گلزنی آنها شد. بعد از آن بود که بخش زیادی از نیمه اول و تمام نیمه دوم توپ و میدان در اختیار شاگردان استراماچونی بود و فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته می‌توانستند زننده اولین گل این تیم در لیگ نوزدهم باشند.
مربی ایتالیایی استقلال با آوردن بازیکنانی همچون علی دشتی و مهدی قائدی سعی کرد لایه‌های دفاعی ماشین‌سازی را باز کند، اما تعویض‌های رسول خطیبی بهتر جواب داد و اتابک زارعی در دقیقه 94 روی یک ضربه ایستگاهی توانست تیمش را به پیروزی برساند. این ضربه سبب شد تا رسول خطیبی که 5 بار با تیم‌های مختلف برابر استقلال صف آرایی کرده بود و 3 تساوی و 2 باخت مقابل آبی‌های تهران به دست آورده بود، اولین پیروزی‌اش را در ورزشگاه بنیان دیزل به دست آورد. این ضربه آزاد پس از آن به دست آمد که محمد دانشگر مانع از تک به تک نریمان جهان با گلر تیم شان شد و با کارت قرمز داور از زمین بیرون رفت. حالا استقلال باید بدون امتیاز خود را آماده بازی هفته دوم کند که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی و مقابل فولاد خوزستان انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها