برانکو ایوانکوویچ، مردی که در ایران پادشاهی می‌کرد و محبوب هواداران پرسپولیس هم بود، حالا به یک مربی منفور و نخواستنی در میان هواداران الاهلی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲۸

بعد از حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا، رابطه هواداران الاهلی با برانکو شکرآب شد و حالا اوضاع برای این مربی، بدتر هم شده است. الاهلی در هفته اول لیگ عربستان در زمین خود میزبان تیم تازه لیگ برتری شده العداله بود که این بازی تا دقیقه 87 با برتری یک بر صفر الاهلی دنبال می‌شد؛ اما العداله در این دقیقه گل تساوی را زد تا الاهلی در اولین بازی خانگی دو امتیاز حساس از دست بدهد. هواداران الاهلی بعد از این بازی در فضای مجازی عرصه را بر مدیران تیم تنگ کردند و بسیاری از آنها نوشتند سرمربی بی‌کفایت باید اخراج شود.
فشارهای وحشتناک هواداران موجب شد منصور بن مشعل رئیس باشگاه الاهلی مجبور به واکنش شود. او گفت: «امروز در خصوص ادامه کار یا اخراج برانکو تصمیم خواهیم گرفت! البته نمی‌توانیم تصمیم عجولانه‌ای بگیریم». قطعا مدیران الاهلی در جلسه امروز حکم به اخراج برانکو نخواهند داد؛ اما بدیهی است که برانکو به هیچ عنوان حال و روز خوبی ندارد. او که در پرسپولیس آن‌قدر محبوب بود که هواداران پرسپولیس به خاطر او با سرمربی تیم ملی درافتادند، با بی‌مهری و بدعهدی، پرسپولیس را بی‌خبر رها کرد و به الاهلی رفت و حالا چوب این تصمیم را می‌خورد. او در الاهلی به هیچ عنوان امنیت، ثبات و محبوبیت روزهای پرسپولیس را ندارد و مدیران الاهلی هم مانند مدیران پرسپولیس، عاشق و شیفته و دلبسته او نیستند. او روزهای حضور در ورزشگاه آزادی را که 80 هزار نفر یکپارچه برای او هورا می‌کشیدند، دیگر تجربه نخواهد کرد. آنجا عربستان است. مدیران و هواداران کم‌طاقت، امان برانکو را خواهند برید. دیگر هیچ حنجره‌ای برای تشویق این مربی خسته نمی‌شود. او حالا تیغ تیز اخراج را در نزدیکی خود می‌بیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها