«دوربین سلامت» به تلویزیون آمد

برنامه «دوربین سلامت» با نگاهی به مسائل مرتبط با پیشگیری، درمان و چالش‌های حوزه سلامت از این پس روی آنتن تلویزیون می‌رود.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۷۴

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، برنامه‌ای با عنوان دوربین سلامت تولید و از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه هفت دقیقه‌ای بنا دارد تا پنج سرفصل را دنبال کند.
هادی خدادی، تهیه‌کننده برنامه دوربین سلامت با اعلام این خبر تاکید کرد: سبک زندگی به عنوان اصلی‌ترین سرفصل برنامه بنا دارد به مقوله سلامت در لایه‌های مختلف زندگی نگاهی دوباره داشته باشد. در این بخش روش‌های زندگی سالم طرح و زندگی ناسالم به چالش کشیده می‌شود.
خدادی اضافه کرد: دستاوردهای حوزه سلامت از طریق انعکاس همایش‌ها، کنفرانس‌ها، کنگره‌ها و ... سرفصل دیگری است که در این برنامه دنبال می‌شود. ان‌جی‌اوها از دیگر نکاتی است که نمی‌توان در برنامه نادیده گرفت. این به معنای معرفی این سازمان‌های مردم‌نهاد نیست بلکه به عنوان مثال در بحث سوختگی سراغ یکی از کلینیک‌هایی می‌رویم که درمان‌های رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند و از پزشکان این مرکز در مورد روش‌های پیشگیری و درمان سوال می‌کنیم. همچنین در گفت‌وگو با مراجعان به بررسی دلایل مختلف سوختگی‌ها اشاره می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها