راننده تاکسی که در دعوای خیابانی با ضربه چاقو به سفیدران یک راننده دیگر، وی را کشته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۸۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل پاییز سال 96 جدال خونین دو راننده تاکسی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به پلیس اعلام شد و ماموران بلافاصله رهسپار محل درگیری شدند.بررسی‌ها نشان می‌داد بهنام 47ساله که راننده تاکسی بود پس از درگیری با راننده دیگر به نام امیر، مجروح شده است.
بهنام بر اثر شدت خونریزی فوت شد و جسد او با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل و پلیس به تحقیق پرداخت. در بررسی‌ها روشن شد بهنام به خاطر خونریزی شدید ناشی از بریدگی سفید رانش جان سپرده است. تلاش برای ردیابی امیر آغاز و وی که از محل گریخته بود یک روز بعد ردیابی و بازداشت شد. امیر قتل را گردن گرفت و به بازسازی صحنه جرم پرداخت .
وی دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .
وقتی امیر در جایگاه ویژه ایستاد گفت: سال‌ها بود با رانندگی زندگی خودم و خانواده‌ام را می‌گذراندم .من شخصیت آرامی دارم و همیشه سعی می‌کردم با کسی درگیر نشوم. بهنام را هم که راننده تاکسی بود از سال‌ها قبل می‌شناختم. آن روز هوا گرم بود و ماشینم را در سایه پاک کرده و منتظر مسافر بودم که بهنام اعتراض کرد. او به سمتم آمد و شروع به فحاشی کرد. او می‌خواست با من دعوا کند اما من به او بی‌اعتنایی کردم. در یک لحظه بهنام با قمه‌ای که از داخل ماشینش بیرون آورده بود به سمتم حمله کرد .من هم برای دفاع از خودم چاقویی را که در ماشین داشتم بیرون آوردم و یک ضربه به پای او زدم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها