تیم فوتسال مس سونگون ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل بانک بیروت لبنان به برتری رسید تا به نیمه نهایی صعود کند.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۱۰

این پیروزی در حالی به‌دست آمد که مس تا 120 ثانیه به پایان بازی، با نتیجه 2 بر یک از حریف عقب بود و با بیرون کشیدن دروازه‌بان، با پنج بازیکن به حمله می‌پرداخت. در نیمه نخست این دیدار ابتدا مهدی جاوید نماینده کشورمان را پیش انداخت، اما در ادامه بازیکنان بانک بیروت دو بار موفق شدند دروازه علیرضا صمیمی را باز کنند. بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می‌شد که تیم مس با نتیجه 2 بر یک از حریف خود عقب بود، اما در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی، مهدی جاوید گل دوم خود و تیمش را زد تا کار به دو وقت 5 دقیقه‌ای اضافی کشیده شود.
فرهاد فخیم در وقت اول یک گل زد تا برتری 3 بر 2 به نام مس سونگون شود. این نتیجه تا پایان حفظ شد و مس به نیمه‌نهایی صعود کرد.
شاگردان اسماعیل تقی‌پور باید امروز در نیمه‌نهایی به مصاف AGMK ازبکستان بروند. دیگر دیدار نیمه‌نهایی را ناگویااوشنز ژاپن و تای‌سون‌نام ویتنام برگزار می‌کنند. دیدارهای نیمه‌نهایی ساعت 12و30 دقیقه و 15و30 دقیقه(به وقت تهران) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها