به گزارش جام جم آنلاین از فارس، آن دسته از مسافران فرودگاه سان فرانسیسکو که در ترمینال شماره 3 این فرودگاه توقف کنند، از این پس می توانند از یک ربات هوشمند قهوه چی برای رفع خستگی استفاده کنند. این ربات قهوه ساز توسط شرکت فناوری بریگو تولید شده و بدون توقف در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اماده خدمت رسانی به مشتریان است.
نصب دستگاه های خودکار تحویل قهوه و چای و غیره در اماکن عمومی، پدیده تازه ای نیست. اما ربات یادشده برای ارائه قهوه با طعم و کیفیت بالا و بر مبنای سلیقه و ذائقه هر فرد طراحی و ساخته شده است. در واقع ربات مذکور یک قهوه چی است که می تواند آنچه راکه کاربر واقعا تمایل به نوشیدنش دارد، آماده کند.
ربات مذکور که به شکل یک جعبه بزرگ با نمایشگر لمسی طراحی شده می تواند هر ساعت تا حداکثر 100 فنجان قهوه آماده کند تا پاسخگوی نیازهای محیط های شلوغی همچون فرودگاه سان فرانسیسکو باشد. همچنین یک اپلیکیشن هم برای این ربات طراحی شده تا علاقمندان قبل از رسیدن به دستگاه قهوه خود را سفارش داده و آن را دریافت کنند.
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: