آن دسته از مسافران فرودگاه سان فرانسیسکو که در ترمینال شماره 3 این فرودگاه توقف کنند، از این پس می توانند از یک ربات هوشمند قهوه چی برای رفع خستگی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۰۴
نصب ربات قهوه چی در فرودگاه سان فرانسیسکو +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، آن دسته از مسافران فرودگاه سان فرانسیسکو که در ترمینال شماره 3 این فرودگاه توقف کنند، از این پس می توانند از یک ربات هوشمند قهوه چی برای رفع خستگی استفاده کنند. این ربات قهوه ساز توسط شرکت فناوری بریگو تولید شده و بدون توقف در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اماده خدمت رسانی به مشتریان است.

نصب دستگاه های خودکار تحویل قهوه و چای و غیره در اماکن عمومی، پدیده تازه ای نیست. اما ربات یادشده برای ارائه قهوه با طعم و کیفیت بالا و بر مبنای سلیقه و ذائقه هر فرد طراحی و ساخته شده است. در واقع ربات مذکور یک قهوه چی است که می تواند آنچه راکه کاربر واقعا تمایل به نوشیدنش دارد، آماده کند.

ربات مذکور که به شکل یک جعبه بزرگ با نمایشگر لمسی طراحی شده می تواند هر ساعت تا حداکثر 100 فنجان قهوه آماده کند تا پاسخگوی نیازهای محیط های شلوغی همچون فرودگاه سان فرانسیسکو باشد. همچنین یک اپلیکیشن هم برای این ربات طراحی شده تا علاقمندان قبل از رسیدن به دستگاه قهوه خود را سفارش داده و آن را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها