فتحی:بابت اتفاقی که برای میلیچ افتاد ما مقصر نبودیم

تا صبح برای حل مشکل نخوابیدم

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال دوباره با انتقاد روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۳۹

این تیم همچنان با حواشی زیادی روبه‌روست. روز دوشنبه بود که هرویه میلیچ، بازیکن کروات برای شرکت در تست‌های پزشکی و همین‌طور امضای قرارداد با استقلال به تهران آمد. او عکسی به یادگار در فرودگاه گرفت و این عکس در رسانه‌ها منتشر شد. میلیچ اما خیلی زود فهمید نمی‌تواند از فرودگاه خارج شود. این مساله به قدری باعث ناراحتی‌اش شد که حتی از کانال مدیر برنامه‌های خود به استراماچونی، سرمربی استقلال پیام داد و گلایه کرد. این گلایه هم باعث شد تا مربی ایتالیایی باشگاه را تهدید به استعفا کند. استراماچونی اعتقاد داشت اول و آخر، باشگاه عامل این اتفاق بوده است. او باور نمی‌کرد در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقی رخ دهد. البته نزدیکانش اعتقاد دارند اگر مدتی در ایران فعالیت کند خیلی زود با فضای فوتبال اینجا آشنا می‌شود و دیگر این اتفاقات برایش عادی خواهد بود.
البته استقلالی‌ها تلاش می‌کنند تا بگویند در این اتفاق عجیب نقشی نداشتند و در واقع این فدراسیون فوتبال بوده که نتوانسته هماهنگی لازم را انجام دهد. روز گذشته فتحی در جلسه‌ای که با استراماچونی داشت بر این مساله تاکید کرد و گفت، باشگاه کار خود را انجام داده است؛ منتها فدراسیون فوتبال روز گذشته به این ادعا واکنش نشان داد و حتی تصاویر مستندی ارائه کرد که به قول خودشان نشان می‌داد مشکل از سوی آنها نبوده است. خلاصه بیانیه فدراسیون فوتبال این بود که چطور استقلال روز نوزدهم مهرماه درخواست روادید کرده و قصد داشته تنها دو روز بعد، آن هم در تعطیلی بازیکنش را وارد تهران کند. در واقع فدراسیون تاکید داشت این مساله به باشگاه استقلال مربوط است نه آنها.
در همین حال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگوی کوتاهی که با روزنامه جام‌جم داشت تاکید کرد، فدراسیون می‌توانست اقدامات لازم را انجام دهد و در واقع یک اهمالی صورت گرفته است. او در این‌باره گفت: «من در شیراز بودم و به جرات می‌گویم تا صبح نخوابیدم تا مشکل بازیکن خارجی حل شود و بتواند از فرودگاه خارج شود.»
او همچنین توضیح داد: «ما بعد از آن‌که سفر میلیچ به ایران قطعی شد، نامه‌ای به سازمان لیگ برای ورود این بازیکن به ایران زدیم. آنها هم نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردند. فدراسیون باید به وزارت ورزش نامه می‌زد ولی ظاهرا آقای شکوری نبوده تا نامه را امضا کند. در صورتی که باید نامه ما به وزارتخانه می‌رفت و از آنجا هم برای وزارت خارجه ارسال می‌شد. اگر این مراحل طی می‌شد میلیچ بدون هیچ مشکلی می‌توانست وارد ایران شود.» فتحی در پایان گفت: «ما مقصر این مساله نبودیم.»

میلیچ امشب در تهران؟
خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آن دارد هرویه میلیچ مدافع کروات فردا شب وارد تهران خواهد شد. این بازیکن دوشنبه وارد کشور شد اما به‌دلیل طی نشدن کارهای اداری‌اش برای صدور ویزا مجبور شد دوباره بلیت بگیرد و به دبی برود. او در حال حاضر در یک هتل مجلل در این شهر مستقر است. میلیچ قرار است فردا شب وارد کشور شود و احتمالا فردا در ایفمارک حاضر می‌شود تا تست‌های پزشکی دهد و در صورت تایید قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها