ملی پوش ایرانی باشگاه آمیان فرانسه قرار بود به یک باشگاه انگلیسی منتقل شود، اما این انتقال منتفی شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۱۶۸
انتقال سامان قدوس به برنتفورد منتفی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سایت aftonbladet.se در بخش اخبار فوتبالی خود، با اشاره به مذاکرات باشگاه برنتفورد در دسته اول انگلیس، خبر از منتفی شدن این انتقال داد.

قدوس برای جدایی از باشگاه آمیان فرانسه، مذاکراتی با مدیران باشگاه برنتفورد انگلیس داشت، اما خبرنگاران سایت سوئدی اعلام کردند به علت ورود فیفا به ماجرای عدم پایبندی این بازیکن به قرارداد فصل گذشته خود با باشگاه هوئسکا اسپانیا، نمی‌توانند ریسک جذب قدوس را بپذیرند.

همچنین در بخش خبر‌های ویدئویی sportbladet هم به این موضوع اشاره شد و ۴ مجری حاضر در این برنامه، حضور سامان قدوس در برنتفورد را منتفی دانستند.

گفتنی است؛ سامان قدوس قبل از آن که در فصل گذشته، ابتدا قراردادی با باشگاه هوئسکا اسپانیا منعقد کرد و در اتفاقی عجیب، به یکباره راهی آمیان فرانسه شد.

باشگاه اسپانیایی از این بازیکن به فیفا شکایت کرد و همچنان پیگیر شکایت خود است، اما در یک فصل گذشته، قدوس بدون هیچ محدودیتی به بازی در لیگ فرانسه پرداخت.

حالا که قصد تغییر باشگاه خود را دارد و می‌خواهد به برنتفورد انگلیس برود، مدیران باشگاه انگلیسی متوجه شدند چنین انتقالی می‌تواند ریسک بزرگی برای آن‌ها در پی داشته باشد و به همین بهانه از جذب این بازیکن صرف‌نظر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها