مستند سینمایی «مهار اژدها» به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، محصول شبکه مستند سیما پس از چند ماه تولید و طی آخرین مراحل فنی آماده نمایش شد.
کد خبر: ۱۲۲۱۵۲۶


به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، مهار اژدها نخستین مستند بلند سینمایی در کشور است که به شکلی جامع و از منظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و صنعتی به مقوله واردات و به‌خصوص آسیب‌شناسی واردات کالاهای مشابه و لوکس پرداخته و با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و اقتصادی به شکلی چالشی به کنکاش در این حوزه مبادرت کرده است.
در مستند سینمایی مهار اژدها، سعید رسولی معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمود بهمنی رئیس اسبق بانک مرکزی و نماینده مجلس، فرشاد مومنی استاد دانشگاه و اقتصاددان، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مجلس و تعدادی دیگر از مدیران کل وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان شاخص بخش صنعت و نیز چهره‌های ورزشی و هنری حضور دارند.
از محمد دیندار در دو سال اخیر مستندهایی همچون جورچین، از آزادی تا آبادی، قهرمان من کو و حماسه سوم روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما رفته و مورد استقبال خوب مردم و نقدهای مثبت منتقدان و کارشناسان سینمایی و فرهنگی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها