الان کل کارها کساد است و کار بازیگری هم به تبع بقیه امور هنری و غیرهنری رونق چندانی ندارد به‌خصوص که در این بازار مکاره پیشکسوتان و قدما کمتر مشتری دارند، چون بر اصول خویش ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۵۸

اگر می‌بینیم از فلان هنرپیشه خبری نیست تا به ناگاه خبر بستری شدنش در بیمارستان به صورت گل درشت انعکاس می‌یابد ناشی از همین بی‌توجهی به قدماست.
همه جای دنیا، بازیگران و هنرمندان قدیمی خود را بر صدر می‌نشانند و بهترین نقش‌ها را برایشان می‌نویسند، ولی در اینجا، همه قدما را فقط به نیت زینت المجالس می‌خواهند. این نگاه باید اصلاح شود و رسانه ملی می‌تواند پیشتاز اصلاح چنین نگاهی باشد.
این همه داستان پیرامون‌مان هست و براساس آنها می‌توان کلی شخصیت در سنین مختلف خلق کرد و از تمام بازیگران حرفه‌ای در تمام رده‌ها سود جست، ولی می‌بینیم نوآوری کم شده و دام تکرار باعث عقبگرد محصولات شده است.
امروز سریالی می‌بینی که انگار شبیه‌اش را دو سال قبل هم دیده‌ای. چرا؟ چون تنبل شده‌ایم و نوآوری را کنار گذاشته و دودستی چسبیده‌ایم به صرفه اقتصادی، در حالی که باید هم و غم خودمان را بر نوآوری بگذاریم تا بینندگان مدام افزایش یابند.
در این میان استفاده از بازیگران پیشکسوت هم می‌تواند به باروری هرچه بیشتر سریال‌ها منجر شود. هرچه باشد تعاطی تجربیات قدما و جوانان خودش کلاس درسی است برای هم جوانان و هم بینندگان.
از پیشکسوتان غافل نشویم، چراکه جوانان هم دیری نمی‌گذرد که پا به سن می‌گذارند و به مصداق «هر چه کنی به خود کنی» در زمان پیری است که درمی‌یابند محترم شمرده شدن چقدر لذت دارد.


کریم اکبری مبارکه

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها