دو جوان که یکی از آنها مسلح بود، با ورود به یکی از بانک‌های شهر ساوه از آنجا سرقت مسلحانه کرد.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۶۸

به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر دوشنبه هفتم مرداد امسال، وقوع سرقت مسلحانه ازیکی از شعبات بانک صادرات شهر ساوه به پلیس گزارش شد. ماموران انتظامی با حضور در محل سرقت و بررسی ماجرا متوجه شدند دو مرد جوان که یکی از آنها به کلت کمری مسلح بوده، وارد بانک شده و پول‌های آنجا را سرقت کرده‌اند.

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: این شعبه بانک،‌ بدون توجه به هشدارها و پیگیری‌های مکرر پلیس، بدون نگهبان حفاظتی بوده است. سارقان با تهدید کارمندان بانک، اقدام به سرقت مبلغی وجه نقد کردند، پرونده‌ای در این باره تشکیل شده و پلیس در جست‌وجوی سارقان مسلح فراری است.
این در حالی است که امیر لعلی، رئیس روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در واکنش به صحبت‌های معاون اجتماعی پلیس استان مرکزی گفت: صبح دوشنبه دو سارق با سلاح‌های گرم و سرد برای سرقت پول‌های موجود در صندوق، وارد شعبه بانک صادرات شدند، اما همکاران شعبه با آگاهی از موضوع، آژیر شعبه را فعال کردند که این اقدام منجر به ناکام ماندن عملیات اصلی سارقان شد.سارقان با شنیدن صدای آژیر، صرفا به جمع کردن پول‌های روی باجه اقدام کردند که مجموع مبالغ سرقت‌شده کمتر از ۲۰ میلیون تومان بوده است.
وی با بیان این‌که شعبه‌ای که در آنجا سرقت رخ داده، به جدیدترین سیستم‌های امنیتی مجهز بوده و همین موضوع منجر به واکنش سریع همکاران شده است، گفت: در این حادثه آسیبی به کارکنان و مشتریان وارد نشده و نیروی انتظامی نیز در زمان مناسب در محل شعبه حاضر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها