کد خبر: ۱۲۲۰۳۲۶
خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  با طناب (راپل) و نماشویی توسط یکتاراپل

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چیست و چه مزیتی دارد؟

ساختمان هایی که دارای نمای سنگی می باشند بعد از مدتی به دلایل مختلف دچار ریزش می شوند. احتمالا بعضی از ساختمان هارا دیده اید که نمای سنگی دارند و در بعضی از قسمت ها جای خالی سنگ دیده می شود. دلیل وجود آن جاهای خالی در نمای ساختمان ریزش سنگ می باشد که بسیار خطرناک است و در بعضی مواقع جان افراد مختلف را گرفته است. خسارات مالی و جانی زیادی در کشور بر اثر ریزش سنگ نما وجود دارد. حال در این مطلب قصد داریم تا نحوه جلوگیری از این خطرات را بازگو کنیم.

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان چیست؟

اکثر سنگ نماها به علت بارش شدید باران دچار سستی می شود و سیمان پشت سنگ به آرامی شسته می شود. همین موضوع سبب ریزش سنگ نما می شود. البته عوامل دیگری نظیر عمر بنای ساختمان نیز باعث ریزش سنگ نما می شود.

برای حل این مشکل می توانید از خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهره مند شوید تا از زیان های مالی و جانی در امان بمانید.

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما توسط گروه یکتا راپل

گروه یکتاراپل با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خدمات پیچ و رولپلاک نما و نماشویی آماده ارائه خدمات پیچ کردن سنگ نما می باشد. شاید اولین سوالی که برای مخاطبان به وجود آید این باشد که پیچ کردن سنگ نما چگونه انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این کار بدون نیاز به داربست و هزینه های جانبی است.

افراد با تجربه در گروه یکتا راپل از طریق طناب و بدون نیاز به داربست کارهای خود را به نحو احسن انجام می دهند. اصطلاحا به این نوع از کار که با طناب انجام می شود "خدمات راپل" گفته می شود.

شستشوی نمای ساختمان (نماشویی)

نمای هر ساختمان می تواند زیبایی خاصی به آن ساختمان ببخشد. معمولا ساختمان های نو ساز جلوه بیشتری نسبت به ساختمان های قدیمی دارند.

با گذشت زمان و کثیف شدن نمای ساختمان معمولا زیبایی اولیه از بین می رود. اما چاره کار چیست؟یکی دیگر از تخصص های گروه یکتا راپل، خدمات شستشوی نمای ساختمان می باشد. معمولا نمای های سنگی و یا آجری بعد از گذشت چندین سال نیاز به شستشو دارند تا دوباره مثل روز اول تمیز و جلوه دار شوند. در این روش نیز مانند پیچ کردن نمای ساختمان از طناب استفاده می شود و دیگر نیازی به داربست نیست.

آب بندی نمای ساختمان چیست و چگونه انجام می شود؟

آبندی نما در واقع همان بندکشی یا بستن درزهای بین سنگ و اجر نما ها میباشد البته در مواردی سیمان نماهای بغل ساختمان ترک میخورد و باعث نفوض اب میشود. اب بندی نما غالبا متفاوت میباشد ک بستگی به نوع نفوذ اب دارد در اکثر مواقع اب از نماهای سنگی که به اصطلاح به ان رومی گفته میشود نفوذ میکند بخاطر اینکه در نمای رومی سنگ ها بیرون آمدگی دارد و آب روی سنگ های بیشتر میماند و نفوذ به داخل ساختمان را راحت تر میکند در نوع دیگر اب بندی نما به نماهای اجری میتوان اشاره کرد که بند های ان میریزد و اب از فاصله بین اجر ها نفوظ میکند ولی در نماهای سیمانی بخاطر نشست ساختمان دیواره ها ترک میگیرد و فاصله بین ان بوجود می اید ما برای ترمیم و ابندی ساختمان راه های بسیاری را بکار میگیریم ک این راه ها بر اثر سالها تجربه و متد های روز بدست می اید.

گروه یکتا راپل خدمات نماشویی، پیچ و رولپلاک نما و آب بندی نما را در تمام شهر های استان های تهران، البرز ، قزوین، مازندران، قم انجام میدهد. کافی است با تیم یکتا راپل در تماس باشید .

شماره تماس ۰۹۹۰۹۰۸۶۹۹۰ – استوارپور (آدرس وب سایت سایت گروه یکتا راپل www.yektarappel.com)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها