مرد جوان که تصور می‌کرد همسرش با یکی از متجاوزانش در ارتباط است، او را به قتل رساند.متهم در جلسه دادگاه به تشریح انگیزه‌اش پرداخت.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۱۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از تیر94 و به دنبال گزارش درگیری دو مرد در یکی از محله‌های ورامین در دستور کار پلیس قرار گرفت. زمانی که ماموران در محل حاضر شدند، دریافتند مردی به نام سینا با حمله به مرد جوانی با او درگیر شده است.
سینا وقتی ماموران را دید، اعتراف کرد همسرش را در خانه کشته است.
پس از این اعتراف، ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد همسرش رو به رو شدند. متهم در تحقیقات مقدماتی مدعی شد، تصور می‌کرده همسرش با مرد جوان ارتباط پنهانی دارد.
با تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم پای میز محاکمه قرار گرفت.
در این جلسه فرزند مقتول، پدرش را بخشید اما مادر زن جوان برای دامادش حکم قصاص خواست.
در ادامه با تفهیم اتهام به سینا او در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام قتل همسرم را قبول دارم. 45 روز قبل از این حادثه متوجه تغییر رفتار همسرم شدم. وضع روحی بدی داشت و علت آن را نمی‌دانستم. یک روز در میان لباس هایش دستنوشته‌ای پیدا کردم که در آن از ماجرای آدم‌ربایی و تجاوز حرف زده بود. با خواندن نامه حالم بد شد و از همسرم خواستم از متجاوزان شکایت کند تا به سزای عملشان برسند.
وی ادامه داد: به پلیس مراجعه کرده و شکایت کردیم و بعد از آن هم متهمان بازداشت شدند. هر چند آنها منکر اتهامشان بودند، همسرم نشانه‌هایی از بدن آنها را گفت که مستند دادگاه قرار گرفت. متهمان با قرار آزاد بودند. پس از مدتی احساس کردم همسرم با متهمان که سه برادر و از آشنایان ما بودند رابطه داشته‌است تا این‌که روز حادثه، همسرم مقدار زیادی به من قرص داد و خوابم برد، نیمه شب برای این‌که آب بخورم بیدار شدم و همسرم را با یکی از متهمان در خانه دیدم .مرد جوان فرار کرد و دست و پای همسرم را بستم و او را کتک زدم. صبح هم او را کشتم. بعد سراغ جوانی رفتم که در خانه‌ام بود، می‌خواستم او را بکشم که موفق نشدم.
در ادامه مرد جوان در جایگاه قرار گرفت و منکر رابطه با مقتول شد و گفت: سینا دچار توهم شده بود و شب قبل از جنایت من به خانه شان نرفته بودم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها