متهمان با دام سیاه برای مردان پولدار از آنها اخاذی می‌کردند

ازدواج رویایی با پول‌های دزدی!

چهار دختر و پسر جوان برای رسیدن به یک ازدواج رویایی، مردان پولدار را در تلگرام و اینستاگرام به دام می‌انداختند. آنها را با کشاندن به خانه‌های اجاره‌ای زندانی کرده و دست به سرقت و اخاذی می‌زدند.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۱۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 24 خرداد امسال پسر 25 ساله‌ای با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو پلیس قلابی و یک دختر جوان به اتهام سرقت و اخاذی شکایت کرد. در ادامه با دستور بازپرس قریب احمدزاده، تحقیقات ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران درباره این شکایت آغاز شد.
شاکی به افسرتحقیق گفت: یک سال پیش در اینستاگرام با دختری آشنا شدم و مدتی از او بی‌خبر بودم تا این‌که چند روز پیش در اینستاگرام او را یافتم و روز حادثه مرا به خانه‌ای در خیابان کرمان دعوت کرد. بعد از حضورم در آنجا زنگ در زده شد و دو مرد که لباس پلیس به تن داشتند، با شوکر، بی‌سیم و دستبند وارد شدند. مدعی بودند، این دختر از من به اتهام تجاوز و باردار شدن شکایت کرده و حکم جلبم را دارند. آنها به‌شدت کتکم زدند، دست و پایم را با طناب بستند، سه میلیون تومان پول و کارت بانکی‌ام را گرفتند و موجودی‌اش را اینترنتی خالی کردند.
وی ادامه داد: به زور مجبورم کردند که از خانواده‌ام سه میلیون تومان بگیرم و به آنها بدهم. بعد سوئیچ خودروی مگانم را گرفتند و با قفل کردن در خانه رفتند. با صدای کمک‌خواهی‌ام همسایه متوجه‌ام شده و با پلیس و آتش‌نشانی آمدند که نجات یافتم و پی بردم متهمان مگانم را هم برده‌اند.
بعد از این شکایت افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. تحقیقات نشان می‌داد، سارقان با جا زدن خود به جای شوهر یا برادران دو دختر جوان یا مامور پلیس نقشه سرقت و اخاذی‌شان را اجرا کرده‌اند. همچنین معلوم شد که آنها پسری را از میدان رسالت تهران به کرج کشانده و از او دو میلیون تومان اخاذی کرده‌اند.
سرانجام ماموران روز 31 تیر امسال هنگام گشتزنی در اتوبان تهران -کرج خودروی سرقتی مگان را که با سراتو تصادف کرده بود، شناسایی کردند. اما دختر و پسری که سرنشین آن بودند با جا گذاشتن خودرو، پیاده فرار کرده بودند که در تعقیب و گریز بازداشت شدند.
شهروز سرکرده 22 ساله باند به افسر تحقیق گفت: من و فرهاد در باشگاه ورزشی بوفه‌دار بودیم. مینا و دوستش شیوا هم برای زنان لوازم آرایش می‌آوردند. بعد از مدتی با هم دوست شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. چندی قبل کارم را ازدست داده و بیکار شدیم. برای تامین پول ازدواج‌مان و خرید خانه و خودروی لوکس و جشن عروسی در هتل، سرقت و اخاذی را شروع کردیم.
وی افزود: دخترها در اینستاگرام و گروه‌های تلگرامی مردان پولدار را به دام می‌انداختند و بعد ما با کارت‌های ملی سرقتی از سایت دیوار، خانه‌های مبله اجاره می‌کردیم و مردان پولدار را به آنجا می‌کشاندند. ما در قالب مامور یا شوهر و برادر آنها وارد شده، دست و پای طعمه‌ها را با طناب بسته، اموال و پول‌شان را سرقت کرده و در برابر آزادی‌شان اخاذی می‌کردیم. یک‌سال است که به این جرایم دست می‌زدیم. دو مورد آن در شهر اندیشه و موارد دیگر در شرق تهران بود.
همچنین دختر جوان هم گفته‌های اورا تایید کرد. پلیس در جست‌وجوی دو همدست فراری آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها