معاون صدا از پوشش ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، وضعیت حجاج، حال و هوای سرزمین وحی، پیام حج و... در شبکه‌های مختلف رادیویی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۰۰۰۰

به گزارش جام‌جم، حمید شاه‌آبادی معاون صدا با اشاره به اطلاع‌رسانی از وضعیت حجاج در سرزمین وحی برای هموطنان گفت: برنامه« سرزمین وحی» که از 27 تیر تا 7 شهریور از رادیو معارف پخش می‌شود به پوشش برنامه‌های فرهنگی و وضعیت حجاج می‌پردازد.رادیو ایران در برنامه‌های سلام صبح‌بخیر، خانه و خانواده و ایران را بشنویم در گفت‌وگو با کارشناسان مذهبی به هفته حج و تشریح برنامه‌های مرتبط به آن می‌پردازند. ضمن این‌که «راه شب بامداد پنجشنبه» در مطالبی درباره حج و اهمیت آن صحبت می‌کند. همچنین این شبکه رادیویی با استفاده از ظرفیت ایران یاران در برنامه «صفحه من» با مسؤولان سازمان حج و زیارت درباره برنامه‌های این سازمان برای حجاج گفت‌وگو می‌کند و از مراسم حج گزارش‌هایی را پخش می‌کند.
وی با اشاره به کلام رهبری و مطالبه انتظارات رهبر معظم انقلاب از کارگزاران حج گفت: موضوع مطالبه انتظارات رهبری از کارگزاران حج و آخرین اخبار و اطلاعات حج و آگاهی از وضعیت حجاج بیت‌ا... الحرام در برنامه «گفت‌وگوی 21» از رادیو معارف از 13 تیر تا 7شهریور پخش می‌شود.
معاون صدا درخصوص پخش دعاهای ندبه، کمیل و عرفه از سرزمین نور و پوشش مراسم برائت از مشرکان از رادیو گفت: دو شبکه رادیویی معارف در برنامه «شرح اشتیاق» و قرآن به پخش دعای ندبه و دو شبکه رادیویی معارف در برنامه «محراب دل» و ایران به پخش دعای کمیل از سرزمین حج می‌پردازند. رادیو ایران در برنامه‌ای، دعای عرفه را از سرزمین حج پخش می‌کند. ضمن این‌که رادیو معارف در نهم ذی‌الحجه در برنامه «عارفانه» دعای عرفه را از حرم حضرت معصومه (س) پخش می‌کند. دو شبکه رادیویی معارف در برنامه «پیام حج» و ایران در ویژه‌برنامه‌ای به پوشش مستقیم مراسم برائت از مشرکان می‌پردازند. رادیو جوان در برنامه زنده «روز رحمت» به‌روز عرفه و نیایش و حج می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها