آقا هرچند در ظواهر امر ربطی به صفحات فرهنگ و هنر ندارد ولی از آنجا که روز گذشته مایه انبساط خاطر دوستان میز فرهنگی و رسانه را فراهم آورد پس به نوعی از اجزای پشت صحنه امروز محسوب می‌شود و می‌تواند مایه انبساط خاطر شما را هم فراهم کند.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۰۸

خب اجمالا در جریان هستید که روز گذشته انتخاباتی برگزار شده به نام انتخابات شورایاری‌ها! حالا این‌که این شورایاری چه هست و چه باید باشد بماند ولی اجمالا در جریان باشید که یکی از نماینده‌های مجلس که نمایندگی یکی از شهرهای شمال شرقی کشور را در مجلس شورای اسلامی به عهده دارد در انتخابات شورایاری‌های تهران از یکی از محلات شمال شهر هم نامزد شده بود! خلاصه که پیدا کنید مردمی را که قرار است ایشان نمایندگی‌شان را به عهده داشته باشد که بالاخره نماینده مردم محله مزبور در شمال تهران است یا نماینده مردم شهر مزبور در شمال‌شرق ایران! خلاصه که بزنید کف قشنگه را به زرنگی آقای دکتر!
بگذریم آقا... بگذریم... و اما بعد... بالاخره طلسم این مصاحبه مشروح و تفصیلی مرتضایی‌فرد شکست. مرتضایی‌فرد که حوزه موسیقی صفحات فرهنگ و هنر را در تیول خویش دارد چندی قبل مصاحبه‌ای کرده بود با استاد حسام‌الدین سراج که برای خیلی از ایرانی‌ها کلی خاطره و نوستالوژی به همراه دارد و قابل احترام. شما که غریبه نیستید اما انتشار این مصاحبه مدام به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاد. دلیل تعویق افتادنش هم البته ارادت جناب سردبیر و مدیرمسؤول به ایشان بود که این‌که روزی منتشر شود که ضریب مناسبی هم پیدا کند. خلاصه که نوید می‌‎دهیم این روز رسید و شما می‌توانید ریز گفت‌وگوی مرتضایی‌فرد با سراج را از این صفحه شروع و در صفحه 12 دنبال کنید.
بچه‌های سینما هم به دلیل حواشی اخیر این روزها و کل کل بین ما و انگلیسی‌ها، فرصت را مناسب دیده‌اند و یادی کرده‌اند از فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران». فیلمی که هرچند بخش‌هایی از تاریخ ایران را روایت می‌کند، اما اشاراتی هم دارد به دخالت‌ها و موش دواندن‌های انگلیسی‌ها که باعث یک فاجعه انسانی در ایران شد. مشروح این گفت‌وگو در صفحه 11 منتشر شده است.
در نهایت هم این‌که امروز پنج مرداد است و سالروز عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد که چشم طمع ارتش نیم‌بند منافقین خلق را در آخرین روزهای جنگ کور کرد و چنان ضربه‌ای به این سازمان جهنمی زد که تا امروز کمر راست نکرده. همین الان هم که مشغول خواندن این سطور هستید، اعضای درب و داغانش در آلبانی نشسته‌اند و در شبکه‌های اجتماعی مشغول لجن‌پراکنی‌اند. خلاصه که به مناسبت این روز یک بسته جمع و جور کتابی بسته‌ایم توی صفحه 10.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها