پس از بازی ضعیف بیرانوند مقابل سایپا، شایعات درباره او به اوج رسیده است

بیرانوند هوایی شده است!

علیرضا بیرانوند در دیدار پرسپولیس مقابل سایپا عجیب‌ترین اشتباه ممکن را مرتکب شد و روی پاس به عقب احمد نوراللهی، نتوانست واکنش خوبی انجام بدهد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۹۱

در اواسط نیمه دوم دیدار با نارنجی‌پوشان تهران در چارچوب جام شهدا که عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس، رقم خورد، بیرانوند روی هر دو گل خورده تیمش مقصر بود تا سرخپوشان بازنده آن بازی باشند.
بعد از آن بازی، مسائل زیادی در مورد مدل گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد، مطرح شد و خیلی‌ها، بی‌انگیزگی بازیکنان یا شرایط خاص در بازی‌های تدارکاتی را دلیل اصلی شکست سرخپوشان با هدایت گابریل کالدرون دانستند. در همین رابطه اطرافیان به باشگاه معتقدند این موضوع، ارتباط مستقیمی به شرایط روحی و روانی بیرانوند دارد. واقعیت اینجاست که او طی دو ماه گذشته با هفت هشت پیشنهاد عالی برای بازی مواجه شد اما مدیران باشگاه اجازه خروج به بیرانوند ندادند.
مهم‌ترین پیشنهاد علیرضا مربوط به یک باشگاه روسیه‌ای بود که می‌خواست برای جذب این بازیکن، شش میلیون دلار برای دو فصل پرداخت کند اما حاضر به پرداخت پول بابت رضایتنامه‌اش به باشگاه پرسپولیس نبود. از سوی دیگر، یک باشگاه ژاپنی، دو باشگاه پرتغالی، یک باشگاه فرانسوی، دو باشگاه انگلیسی و چند پیشنهاد از بلژیک، هلند، ترکیه و قبرس به‌دست بیرانوند رسید که باشگاه پرسپولیس با هیچ یک از این پیشنهادها کنار نیامد و بیرانوند را در پرسپولیس حفظ کرد. آنها وقتی موفق به جذب دوباره وحید امیری شدند، تا حد زیادی، خیالشان بابت ادامه حضور بیرانوند در تیم نیز راحت شد زیرا علیرضا رابطه صمیمانه‌ای با وحید دارد و وقتی امیری در پرسپولیس باشد، او هم نمی‌رود. از سوی دیگر، بیماری‌ای که گفته می‌شود برای پدر همسر بیرانوند رخ داده، او را از رفتن به آن سوی مرزها منصرف کرد.
این موضوع را فقط نزدیکان به بیرانوند می‌دانند و معتقدند اگر این بیماری در میان نبود، علیرضا خیلی زود به خارج از کشور می‌رفت و لژیونر می‌شد. او بدشانس هم بود زیرا فصل قبل از باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد همکاری دریافت کرد و وقتی موفق به اخذ رضایت از مدیران باشگاه برای جدایی نشد، از طرف ترکیه‌ای قول گرفت در تابستان بعدی یعنی همین حالا و در فصل نقل و انتقالات کنونی، راهی این باشگاه شود ولی مدیران گالا از کادر دروازه بان‌های خود رضایت کامل دارند و دیگر سراغ بیرانوند نیامدند.
حالا بحث حضور در باشگاه تورینو مطرح شده و این بحث به قدری جدی است که اگر باشگاه پرسپولیس راضی به دریافت همان 700 هزار دلار بابت رضایتنامه شود، علیرضا با یک امضا، راهی ایتالیا می‌شود و بعد از سال ها، کشورمان یک لژیونر به سری A هدیه می‌دهد. به همین علت می‌گویند بیرانوند هوایی شده و اگر تا روز یکشنبه (فردا) بتواند مجوز خروج از پرسپولیس با پرداخت رضایتنامه را بگیرد، زندگی جدیدی را آغاز خواهد کرد. شاید بازی ضعیفی که برابر سایپا به نمایش گذاشت، آخرین باری باشد که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و پس از آن، باید با سیریگو، دروازه بان ملی پوش تورینو مبارزه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها