شبکه‌های فارسی‌زبان ماهواره‌ای بارها و بارها پیام همکاری فرستادند ولی شخصا علاقه‌ای به همکاری ندارم. «جم» به من هم پیشنهاد همکاری داد اما هر بار پاسخ منفی دادم چون دوست دارم در جایی باشم که رشد ایجاد می‌شود؛ هنرمندی که نتواند بالاترین مدارج هنری را در وطنش و برای همزبانانش ارائه کند بعید است بتواند در خارج از کشور موفق باشد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۷۴

در جم و شبکه‌های مانند آن هیچ رشدی نیست چرا که ریشه‌های ما در وطن است و هنر با ریشه‌هایش است که رشد می‌کند.
متأسفانه غلبه نوعی هنرمندنمایی بر فضای هنرهای نمایشی باعث شده هنرمندانی که حرفی برای گفتن دارند بیکار و کم‌کار شوند. بارها با کارگردانانی روبه‌رو شده‌ایم که وقتی می‌بینند بیشتر از آنها می‌دانید در برابرت موضع منفی می‌گیرند به جای آن‌که بکوشند با تعامل زمینه ارتقای دانش را فراهم کنند.
من نزدیک به دو دهه است فعالیت بازیگری دارم و بیشتر از یک دهه هم هست که عضو هیأت علمی دانشگاهم و به بیان بهتر هم فضای آکادمیک و هم فضای تجربی سینما و تلویزیون را درک کرده‌ام و برای همین خیلی خوب به دلیل اصلی فقدان ارتباط میان دانشکده‌ها و فضای کار که ارجحیت روابط بر ضوابط است اشراف دارم ولی هیچ‌گاه به فکر ترک وطن نیفتاده‌ام.
باید بمانیم و آن‌قدر خوب کار کنیم که حتی آنها که حسود هستند و نمی‌خواهند موفقیت سریال‌های ایرانی را ببینند مجبور به تأیید شوند. تجربه نشان داده کار خوب کردن بهتر از صرف وقت برای پاسخ دادن به آنهایی است که نانشان در زیرآب‌زنی است!!
اگر هدفمان انجام کار خوب باشد حتی در دوران میان‌مایگی هم می‌توانیم رقم‌زننده اتفاقات خوب باشیم. حتما که نباید مدام خاطرات دوران طلایی را یادآوری کنیم بلکه باید خودمان حرکت کنیم در جهت رقم‌زدن یک اتفاق مثبت و بهبود اوضاع.


رامتین خداپناهی

بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها