هفته فیلم‌ها‌ی آنتونیو باندراس در شبکه نمایش برگزار می‌شود

بازگشت زورو به تلویزیون

شبکه نمایش هر هفته بخش ویژه‌ای به‌نام صحنه‌گران را برای مخاطبانش ترتیب می‌دهد که در آن آثار یک هنرمند مطرح ایرانی یا خارجی مرور می‌شود. پس از هانیه توسلی، نیکی کریمی، جمشید مشایخی، مجید انتظامی، علیرضا زرین‌دست، امیر خان، چارلز برانسون، رابین ویلیامز، داستین هافمن، و... این هفته نوبت به آنتنیو باندراس رسیده است. گلچینی از فیلم‌های این بازیگر امشب تا جمعه، 4 مرداد هر شب ساعت 21 پخش و روز بعد ساعت 3 بامداد و 8 صبح تکرار می‌شود. در ادامه به معرفی بیشتر این بازیگر و آثاری که روی آنتن خواهد رفت، می‌پردازیم.
کد خبر: ۱۲۱۸۵۴۶

1. یک اسپانیایی در آمریکا
این هنرپیشه با نام اصلی خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس، متولد سال 1960 یکی از معروف‌ترین بازیگران اسپانیایی در آمریکاست. او در مدرسه هنرهای دراماتیک در مالاگا به تحصیل تئاتر مشغول شد و اولین نقش خود را در یک تئاتر کوچک ایفا کرد. باندراس همزمان به نویسندگی هم می‌پرداخت تا این‌که به تئاتر ملی اسپانیا پیوست. او در نمایش‌های مختلف حضور یافت و با جلب توجه کارگردان اسپانیایی پدرو آلمادوار توانست سال ۱۹۸۲ در اولین فیلم خود با عنوان هزار توی دلبستگی به نقش‌آفرینی بپردازد.
یکی از بهترین آثار آنتونیو باندراس اواسط دهه ۹۰ میلادی فیلم وسترن دسپرادو از رابرت رودریگز محسوب می‌شود که آنتونیو همراه سلما هایک نقش اصلی را بر عهده داشت. فیلم ماسک زورو باعث شد به یک ستاره تبدیل و با نظر مثبت منتقدان روبه‌رو شود. البته شهرت این بازیگر در دنیای بازیگری خلاصه نمی‌شد. باندراس در انیمیشن گربه چکمه‌پوش در نقش این گربه صداپیشگی کرد.

2. جاسوس‌بازی‌های بچگانه
فیلم سینمایی بچه‌های جاسوس 2 امشب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با نام جزیره‌ رویاهای از دست رفته دومین قسمت از سری فیلم‌های بچه‌های جاسوس محصول آمریکاست که اولین سری آن سال 2001 ساخته شد.
قصه: «اُ. اس. اس» حالا یک بخش جاسوسی کودکان دارد که کارمن و جونی کورتز به عوامل آن بدل شدند. آنها به‌سختی با گری و گرتی گیکل رقابت می‌کنند. پس از یک حادثه که در پارک تفریحی محل رخ می‌دهد و در آن الکساندرا، دختر رئیس‌جمهور حضور دارد...
بازیگران: آنتونیو باندراس، کارلا گوجینو، الکسا وگا، داریل سابارا، مایک جاج، دنی ترخو و... .
کارگردان: رابرت رودریگز
سال ساخت: 2002

3. سیاهپوش عدالتخواه
فیلم سینمایی نقاب زورو، فردا ساعت ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم آمریکایی که بر اساس قصه کهن زورو ساخت شده، فیلمی اکشن است که لحظات کمدی هم دارد.
قصه: زورو با نام واقعی دیگو دلاوگا مشغول مبارزه با فساد وبی عدالتی است اما در نهایت مبارزه را به بارافائل مونترو می‌بازد. مونترو همسر زورو را می‌کشد و فرزند نوزاد او، النا را باخود می‌برد. بعد از 20 سال دیگو از تبعید در اسپانیا بازمی‌گردد و برای انتقام نقشه‌ای ترتیب می‌دهد. او در این میان با دیگو الخاندرو مریتا آشنا می‌شود؛ کسی که از کودکی، زورو را قهرمان و الگوی خود می‌دیده است. این‌بار مریتا تصمیم می‌گیرد زوروی دیگری باشد و...
بازیگران: آنتونیو باندراس، آنتونی هاپکینز، کاترین زتا جونز، استوارت ویلسون.
کارگردان: مارتین کمپبل
سال ساخت: 1998

4. کودک‌ربایی، مبارزه و...
فیلم سینمایی گلوله نامرئی دوشنبه، 31 تیر ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم محصول آمریکا و آلمان و در گونه اکشن ساخته شده است.
قصه: یک مامور «اف. بی. آی» و یک مامور «دی. آی. اِی» وظیفه نابودی یکدیگر را دارند اما متوجه می‌شوند دشمن بزرگ‌تری وجود دارد و... .
بازیگران: آنتونیو باندراس، لوسی لیو، تالیسا سوتو، ری پارک، گرگ هنری، تری چن و... .
کارگردان: ویچ کاوسایانادا
سال ساخت: 2005

5. پیروزی خیر بر شر
فیلم سینمایی سیزدهمین سلحشور سه‌شنبه، اول مرداد ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم اکشن تاریخی - تخیلی محصول آمریکاست و براساس رمان مرده‌خوران نوشته مایکل کرایتون ساخته شده است.
قصه: سال 992 میلادی است. احمد بن فضلان، اسیر عشقی ممنوعه می‌شود. احمد دلباخته زنی شده که نباید و به همین خاطر او را به شمال، جایی وحشی و بدوی می‌فرستند. گروه احمد در راه به وایکینگ‌ها برمی‌خورند و با آنان رابطه‌ای دوستانه برقرار می‌کنند تا این‌که...
بازیگران: آنتونیو باندراس، دنیس استورهوی، دایان ونورا، عمر شریف.
کارگردان: جان مک‌تیرنان
سال ساخت: 1999

6. ناجی افسانه‌ای
فیلم سینمایی افسانه زورو ساعت 21 چهارشنبه، 2 مرداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم در ادامه نقاب زورو، با همان کارگردان ساخته شده و ده سال بعد از قسمت اول فیلم را نشان می‌دهد.
قصه: کالیفرنیایی‌ها باید برای پیوستن این ایالت به آمریکا در رفراندم شرکت کنند. زورو می‌خواهد از امنیت برگزاری این رای‌گیری اطمینان حاصل کند ولی با مخالفت النا مواجه می‌شود. او معتقد است الخاندرو باید از زورو بودن دست بردارد و به خانواده خود توجه بیشتری کند. همین موضوع باعث جدایی آنها می‌شود. النا با مرد دیگری ازدواج می‌کند. در پی این اتفاق الخاندرو افسرده شود اما همچنان می‌داند که مردم به او نیاز دارند. در این میان اتفاقات مشکوکی در شهر رخ می‌دهد...
بازیگران: آنتونیو باندراس، کاترین زتا جونز، آدریان آلونسو، روفوس سیول، ژولیو اسکار مچوسو و مایکل امرسون.
کارگردان: مارتین کمپبل
سال ساخت: 2005

7. امنیت در دستان باندراس
فیلم سینمایی امنیت ساعت 21 پنجشنبه، 3 مرداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم هیجان‌انگیز و پر از صحنه‌های اکشن، محصول آمریکاست.
قصه: یک گروه مافیا و خلافکار می‌خواهند یک شاهد را که قرار است علیه آنها در دادگاه شهادت دهد، از بین ببرند. این شاهد دختربچه‌ای کوچک است. او برای این‌که از دست این خلافکاران نجات پیدا کند به یک ارتشی بازنشسته پناه می‌برد...
بازیگران: آنتونیو باندراس، بن کینگزلی، لیام مک‌اینتایر.
کارگردان: الن دسروچار
سال ساخت: 2017

8. دزدهای قلدر
فیلم سینمایی قلدرها ساعت 21 جمعه، 4 مرداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم ماجراجویی و هیجان‌انگیز محصول آلمان و آمریکاست.
قصه: یک سارق حرفه‌ای به اسم کیت ریپلای اتفاقی با گابریل مارتین که او نیز یک سارق حرفه‌ای است آشنا می‌شود. این دو قصد دارند با یک نقشه حساب‌شده، از موزه رومانوز دو تخم‌مرغ باارزش به قیمت 40 میلون دلار بدزدند. اما نیکی پترویچ که یک مافیای روس است تخم‌مرغ‌ها را جزیی از میراث خانوادگی خود می‌داند و قصد دارد...
بازیگران: آنتونیو باندراس، مورگان فریمن، رابرت فورستر، کوری جانسون.
کارگردان: میمی لدر
سال ساخت: 2009

نوشین مجلسی
رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها