اگر یادتان باشد در دو هفته گذشته یک رفت و برگشت حسابی با جناب علیرضا افتخاری و یکی از همکاران‌شان داشتیم.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۴۶

قضیه از این قرار بود که خبرنگار موسیقیایی گروه رفته بود سراغ انتخاب استاد برای ارکستر ملی و نقد ملایمی کرده بود که با توجه به کارهای اخیر افتخاری، این اقدام شاید انتخاب درستی برای ارکستر نباشد. اقدامی که البته با واکنش تند یکی از آهنگسازانی روبه‌رو شد که با افتخاری مشغول همکاری است و متن تندی را هم به عنوان جوابیه یا توضیح برایمان فرستاد که ما هم عینا آن متن و پاسخ نویسنده گزارش قبلی را در کنار هم منتشر کردیم و قضاوت را به شما سپردیم.
و اما بعد... حالا فارغ از این اختلاف نظر تخصصی بین ما و جناب افتخاری اما این موضوع باعث نمی‌شود که کارهای خوب ایشان را نبینیم و از آن حرف نزنیم. مثلا همین قطعه اخیری که با همکاری مرکز موسیقی صدا و سیما و به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تولید و منتشر شد. اگر نشنیده‌اید همین الان در همین شبکه بی سر و ته اینترنت و در یکی از موتورهای جست‌وجوگر آن را پیدا کنید و بشنوید. اسمش هم هست «همت آهو». ابیاتی از متن این شعر را هم که دیروز نیز به آنها اشاره کرده بودیم، اینجا می‌خوانید:
شرمنده‌ام که همت آهو نداشتم/شصت و سه سال راه به این سو نداشتم/اقرار می‌کنم که من این ‌های و هوی گنگ/ها داشتم همیشه ولی هو نداشتم/جسمی معطر از نفسی گاه داشتم/روحی به هیچ رایحه خوشبو نداشتم/فانوس بخت گم‌شدگان همیشه‌ام/حتی برای دیدن خود سو نداشتم/وایا به من که با همه هم زبانی‌ام/در خانواده نیز دعاگو نداشتم...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها