نخستین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید با سه اجرای متفاوت و جذاب بر روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۲۰
خانم بازیگر و پسرش در عصر جدید (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش ابتدایی احسان علیخانی گفت: مرحله نیمه نهایی را با یک رقابت سخت و نزدیک، با هیجان و استرس شروع می‌کنیم، تلاقی امید و نا امیدی را شاهد هستیم یعنی شرکت کنندگان با تمام رویا‌های خود روی صحنه می‌آیند و به آن فکر می‌کنند و مسیر را ادامه می‌دهند.

وی افزود: در مرحله نیمه نهایی عصر جدید پنج برنامه خواهیم داشت که در هر قسمت سه شرکت کننده حضور دارند و در نهایت داوران یک اجرا را حذف می‌کنند و دو اجرا به رای گذاشته می‌شود ومردم اجرا نهایی را انتخاب می‌کنند و شما مخاطبان مانند مرحله دوم تعیین کننده فرد برگزیده خواهید بود.

اجرای اول به عهده گروه پسران خورشید بود. آن‌ها همانند مراحل قبل نمایش جذاب و هیحان انگیزی را روی صحنه آوردند.

پسران خورشید در نمایش خود از دفتر‌های صدبرگ قدیمی و خاطره‌انگیز استفاده کردند که از لابه لای آن‌ها تصویر و تحرک را به نمایش گذاشتند.در این اجرا دو معلول از بچه‌های آسایشگاه فیاض بخش حضور داشتند و لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون هم مهمان این بخش بود چراکه او در خیریه خود با این بچه‌ها در ارتباط است. حتی یکی از این کودکان به نام فواد در پیامی صوتی به لیلا بلوکات که در عصر جدید پخش شد گفته بود به عصر جدید میروم و به آقای علیخانی میگویم که مادر من فقط خانم بلوکات است. در نتیجه این گروه چهار رای مثبت داوران را دریافت کردند.

در ادامه یکی از بچه‌های معلول از علیخانی دعوت کرد که در آسایشگاه فیاض بخش حضور پیدا کند. او قبول کرد و گفت: ما قبل از شروع مرحله فینال قرار است با شرکت کنندگان به مشهد برای زیارت بیاییم و همان روز به آسایشگاه هم سر میزنیم.

سما برهانی و پرهام بنی‌اسدی؛ دومین اجرای نخستین برنامه از مرحله نیمه‌نهایی را برعهده داشتند. این دو نوجوان که اسباب‌بازی‌هایشان، عدد و رقم و جمع و تفریق و ضرب و تقسیم است در این اجرا دو خطا داشتند و داوران فقط دو رای مثبت به آن‌ها دادند.

علیخانی گفت: بعد از اجرای شما رئیس آموزش و پرورش کرج اعلام کرده که با وجود این دو نخبه کرج میتواند قطب ریاضی کشور باشد که این اتفاق خوبی است.

آخرین شرکت‌کننده شب اول مرحله نیمه‌نهایی پارسا خائف از شهر اردبیل بود. او توانست اجرای تحسین‌برانگیز با تصنیفی فارسی و همچنین قطعه مشهور آذری ساری گلین را روی صحنه به نمایش بگذارد.

عظیمی نژاد گفت: زمانی که آذری خواند مانند خواننده‌های حرفه‌ای اجرا کرد و بسیار جذاب بود. پارسا در دو جا کاری کرد که دل من را برد.

پارسا درباره تاثیر برنامه عصر جدید گفت:محبوبیت در برنامه عصر جدید برای من صد برابر بیشتر از برنامه‌های دیگر بوده و بازخورد عالی از سوی مردم داشتم. حتی بازی دوستانه با نونهالان بارسلونا داشتیم و قرار بود من هم همراه تیم بروم، اما به خاطر برنامه عصر جدید نرفتم.

علیخانی گفت: من اگر بودم این کار را نمی‌کردم و می‌رفتم.

زمان اجرای پارسا خائف از مه ساز استفاده کردند و خائف در مه غرق شده بود وعلیخانی به مزاح گفت: ما الان در پیچ جاده هراز در مه گیر کرده ایم و می‌توانم در این میان بگویم که پارسا عالی بودی.

در نهایت اجرای تحسین برانگیز پارسا خائف با چهار رای مثبت داوران همراه شد.

در پایان اولین قسمت مرحله نیمه نهایی، داوران گروه پسران خورشید و پارسا خائف را برگزیدند و حالا باید منتظر بمانیم که مردم فینالیست نهایی را انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها