فتح‌ا...زاده در واکنش به حمایت هواداران مقابل باشگاه:

پول داشتم که باشگاه می‌خریدم

روز گذشته تعدادی از طرفداران استقلال مقابل این باشگاه تجمع کردند و بعد از شعار دادن علیه مدیریت آنها، علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل سابق استقلال را تشویق کردند و از وزارت ورزش خواستند او را برگرداند. تشویق‌های مکرر فتح‌ا...زاده باعث شده تا شایعه زیاد درست شود.
کد خبر: ۱۲۱۷۳۱۴

مدیرعامل سابق استقلال اما در واکنش به این شایعات و بعضی اظهارات می‌گوید: این چه حرفی است؟ یعنی من فتح‌ا...زاده اینقدر وضعم خوب است که هر روز به هوادار پول بدهم که جلوی باشگاه تجمع کنند؟ او با خنده ادامه می‌دهد: من اگر اینقدر پول داشتم که باشگاه را می‌خریدم. این چه صحبتی است که بعضی‌ها می‌کنند؟ به نظر من چنین چیزهایی بیشتر توهین به هوادار استقلال است. آنها طرفدار باشگاه هستند. با قلب شان باشگاه را دوست دارند. از ما هم خاطرات خوبی داشته‌اند. به همین خاطر می‌آیند و تشویق می‌کنند. این درست نیست که بخواهند به هوادار توهین کنند.
فتح‌ا...زاده درباره مشکلاتی که بعد از جدایی از استقلال برایش به وجود آمد می‌گوید: متاسفانه برای من پرونده‌ای درست کردند که چهار سال رفتم دادگاه و برگشتم. آخرش هم مشخص شد بنده تخلفی نکرده بودم. البته این دادگاه رفتن من باعث شد خدا را شکر بعضی‌ها هر کاری دوست دارند در استقلال بکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها