حبیب‌ا... بهمنی، کارگردان سینما در خصوص لزوم اصلاح محتوای آثار توسط سازمان سینمایی گفت: امروزه بحث محتوایی آثار سینمایی بسیار مهم و جدی است؛ ما شاهد افول و نزول بی‌رویه محتوای محصولات سینمایی هستیم و مدیران سینمایی هم گویا دغدغه‌ای برای رفع این مشکلات ندارند.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۴۵

کارگردان فیلم سینمایی «شب کایت‌ها» در گفت‌وگو با سینماپرس افزود: قوه قضاییه و دادستانی باید نظارت جدی بر عملکرد دستگاه‌های فرهنگی از جمله سازمان سینمایی داشته باشند. باید از مسؤولان نهادهای فرهنگی مطالبه‌گری کنند و از آنها بخواهند بر‌اساس تعهدات خود عمل کنند؛ امروزه برخی افراد فرهنگ را به تاراج برده‌اند، این وظیفه مسؤولان قضایی و مدعی‌العموم است که جلوی اهمال‌کاری‌ها و غرض‌ورزی‌های فرهنگی را بگیرند. این سینماگر در پاسخ به این سوال که به عقیده شما چرا دستگاه‌های ناظر بر عملکرد دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله
کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عملکردی خنثی در قبال به تاراج رفتن فرهنگ دارند و جلوی تولیدات سخیف سینمایی را نمی‌گیرند، گفت: ما به طور کل نمی‌توانیم بگوییم که ناظران خنثی عمل می‌کنند؛ مسأله‌ای که ما با آن دست به گریبان هستیم این است که در همه حوزه‌ها دچار کاستی‌هایی هستیم. شاید در حوزه نظارت هم ما افرادی را داریم که یا بی توجهند یا کم توجه یا این‌که اصلا توان رسیدگی به این مسائل را ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها