تعقیب و گریز همیشه جذاب است، حالا می‌خواهد در سریال گاندو باشد یا این‌که در یک سریال خارجی. رمزگشایی از یک معما و گشودن یک راز سر به مهر برای هرکسی جذاب است و کمتر کسی را می‌توان سراغ گرفت که نخواهد این راز سر به مهر را باز کند.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۸۹


جیوانی و آنجلا، دو روزنامه‌نگار ایتالیایی در پی باز کردن راز مرگ مشکوک یک جوان ایتالیایی از قضا ثروتمند و صاحب‌نفوذ وارد قصه‌ای می‌شوند و برای رسیدن به حقیقت خسته نمی‌شوند. رازی که مافیای خطرناکی مانع انتشار آن شده‌اند و رسانه‌های ایتالیایی را وادار به سکوت در برابر آن کرده‌اند.
حالا تصور کنید این جوان ثروتمند و بانفوذ پسر مالک باشگاه یوونتوس و کارخانه فیات باشد؛ قصه جذاب‌تر می‌شود. تمام آنهایی که گفتیم قرار است در کتاب «ادواردو» شما را به خود بخواند و در پیچ و خم رمزگشایی از یک مرگ یا بهتر است بگوییم قتل مشکوک قرار دهد.
این یک وجه از رمان بهزاد دانشگر است، قسمت دیگر هم باز به همین شکل است، گروهی مستندساز در پی یافتن سرنخ‌هایی از شخصیت ادواردو آنیلی و سلوک شخصی او به ایتالیا سفر کرده‌اند تا مستندی درباره این جوان پررمز و راز بسازند تا بتوانند نمایی از تصویر او را در مستند خود نشان دهد. این گروه نیز سرنخ‌هایی دارد، ولی خیلی مطمئن نیستند و همین سبب شده که کتاب سراسر هیجان باشد.
رمانی که سفر به ایتالیا را به قیمت پشت جلد برای شما فراهم می‌کند تا تورین، رم، میلان و شهرهای ایتالیا را بگردید تا بتوانید راز مرگ ادورادو آنیلی فرزند سناتور و میلیاردر مشهور ایتالیایی را باز کنید. اثری که علاوه بر جذابیت‌های داستانی قرار است پرده از حقیقتی پنهان بردارد که خواننده در پایان کتاب با آن روبه‌رو می‌شود. به همین‌خاطر می‌توان گفت که داستان ادواردو اثری است در جست‌وجوی حقیقت و هرکدام از شخصیت‌های این کتاب به نوبه خود این حقیقت را می‌جویند.
این داستان توانسته برگزیده جایزه قلم زرین نیز شود و تاکنون با استقبال خوانندگان روبه‌رو بوده است. اثری که ممکن است برخی تصور کنند قرار است از موضوعی تکراری حرف بزند، ولی با خواندن اولین صفحات آن بی‌شک نظر خواننده را عوض خواهد کرد. نویسنده کوشش کرده تا از زدن حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای پرهیز کند و به همین خاطر با اثری جذاب و گیرا روبه‌رو هستیم که در روزهای گرم و نفسگیر تابستان می‌تواند ساعاتی متفاوت را برای خواننده رقم بزند. این رمان را نشر عهد مانا منتشر کرده است.

یونس فردوس

روزنامه‌نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها