مهدی طارمی در حال مذاکره با یک باشگاه اروپایی است. این را یکی از مسؤولان باشگاه پرسپولیس می‌گوید. بعضی‌ها تصور می‌کردند مقصد این بازیکن یکی از تیم‌های آسیایی است ولی خبر آخر این‌که او احتمالا به لیگی ملحق می‌شود که یک بازیکن ایرانی هم در آنجا توپ می‌زند.
کد خبر: ۱۲۱۵۹۹۲

عملکرد این بازیکن ایران در فصل گذشته باعث شده تا نگاه‌ها نسبت به بازیکنان ایرانی بهتر شود. دیروز وقتی از نبی، نایب رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس درباره آخرین وضعیت طارمی سوال کردیم، گفت: «مهدی خیلی دوست داشت به پرسپولیس بیاید. من با او مستقیم صحبت کردم و صحبت‌های خوبی هم داشتیم. مهدی ولی هدف اولش رفتن به اروپاست. دوست دارد به یک باشگاه اروپایی برود و بازی کند.» او در پاسخ به این سوال که آیا به‌طور کامل قید حضور طارمی را در پرسپولیس زده‌اند، جواب داد: «نه، مهدی طارمی هنوز قراردادی با هیچ باشگاهی امضا نکرده است. او با یک باشگاه اروپایی در حال مذاکره است که اسمش را بهتر است از خودش بپرسید. آخرین حرفش به ما این بود که اگر نتواند به این قاره برود قطعا انتخاب بعدی‌اش باشگاه پرسپولیس است. ما همه چیز را برای حضور این بازیکن مهیا کرده‌ایم.»
نکته اینجاست که پرسپولیس در حال جذب یک بازیکن مطرح برای خط حمله خود است. هر چند باشگاه نام او را اعلام نکرده ولی این بازیکن از جمله مهاجم‌های متشخص تیم ملی ازبکستان است. کالدرون هم خواهان این بازیکن شده است. مذاکرات باشگاه با او آغاز شده و به احتمال فراوان طی چند روز آینده به ایران می‌آید تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند. وقتی از نبی پرسیدیم که آیا جذب این بازیکن به منزله آن است که دیگر جایی برای طارمی وجود نخواهد داشت، توضیح داد: «نه این‌طور نیست. البته ما هنوز قراردادی با مهاجم خارجی امضا نکرده‌ایم. همچنان منتظر جواب مهدی هستیم. اولویت اول ما جذب طارمی است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها