پرونده پسر جوانی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی خود خلاصی، ترویج خودکشی می‌کرد برای محاکمه به دادگاه ارسال شد. یکی از بازدیدکنندگان کانال با سم ارسالی از سوی متهم، خودکشی کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۷



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 18‌اردیبهشت امسال جسد پسر 30 ساله‌ای در خانه مجردی‌اش در محله سعادت‌آباد کشف شد که با خوردن قرص سیانور فوت شده بود. در کنار جسدش، دست‌نوشته‌ای که نشان می‌داد کدام محل‌های خانه آغشته به سیانور است، کشف شد. این در حالی بود که خانواده‌اش گفتند او عضو یک کانال تلگرامی شده و بعد از آن فوت کرده و مدیر آن را مقصر مرگ فرزندشان می‌دانند.
با دستور بازپرس ساسان غلامی، متهم 30 ساله‌ای به نام حمید که کانال تلگرامی به نام «خودخلاصی» را راه‌اندازی کرده و در آن خودکشی را ترویج می‌کرد، در اسلامشهر دستگیر شد. در تحقیقات مشخص شد متهم خودش هم وسایل مرگ را برای افرادی که قصد خودکشی داشتند، ارسال می‌کرد و چند نفر از او وسایل مرگ خریده بودند.
پسر جوان در بازجویی‌ها به راه‌اندازی کانال مرگ و فروش وسایل برای خودکشی اعتراف کرد و روانه زندان شد. او چند روز پیش برای آخرین جلسه تحقیقات از زندان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .
پس از تکمیل تحقیقات، پرونده او به اتهام تشویق به خودکشی از طریق ارائه راهکار و آموزش آن در یک کانال تلگرامی که باعث مرگ پسر جوانی شده بود و نیز دخالت در امور پزشکی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری 2 استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها