به اتهام تیراندازی مرگبار در قصابی

غول فراری تهران دستگیر شد

شرور شرق تهران معروف به غول که به خاطر کینه و اختلاف، مرد جوانی را با شلیک پنج گلوله به قتل رسانده بود پیش از خروج از کشور بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۱

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، ساعت 19 نهم خرداد امسال ماموران کلانتری تهران نو هنگام گشتزنی در محله پیروزی، خیابان زاهد گیلانی متوجه صدای تیراندازی شدند. آنها مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آنها وارد عمل شدند. یکی از متهمان با موتورسیکلت فرار کرد، اما متهم دیگر در فرار ناکام ماند و بازداشت شد. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند مرد 30 ساله‌ای در یک قصابی براثر اصابت پنج گلوله زخمی شده و در مغازه افتاده بود . موضوع به اورژانس گزارش شد و فرد زخمی به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد اما ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی در آنجا فوت کرد.
مرد بازداشت‌شده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی به افسر تحقیق گفت: برادر مقتول از چند ماه پیش برای خانواده دوستم-متهم به قتل فراری - ایجاد مزاحمت کرده که همین موضوع باعث درگیری خانوادگی میان آنها شده بود. شب حادثه مقتول در مغازه قصابی بود که من و دوستم به مغازه‌اش رفتیم. با وی مشاجره لفظی کردیم. باشدت‌گرفتن دعوا، دوستم با سلاحی که همراه داشت، به سمت مقتول شلیک کرد و باعث مرگ وی شد. اما موقع فرارمان در حالی که ماموران در تعقیبمان بودند من در فرار ناکام ماندم و بازداشت شدم و همدستم که جنایت کرده بود، فرار کرد.
در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد عامل جنایت یک متهم و شرور سابقه‌دار معروف به حسین غول است. ماموران پاتوق‌هایش را زیر نظر گرفتند و حتی برای دستگیری‌اش به خانه متهم رفتند، اما او آنجا را ترک کرده و خانواده و دوستانش از او خبری نداشتند. جست‌وجوها برای بازداشت او ادامه داشت تا این‌که با گذشت بیش از یک ماه از این قتل، ماموران سرنخ‌‌هایی به دست آورندکه نشان می‌داد او قصد خروج از کشور را دارد و به یکی از شهرهای مرزی غرب کشور رفته است که ماموران با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و روز پنجشنبه متهم در مخفیگاهش در غرب کشور بازداشت شد.
متهم بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها