دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما در سازمان ملل به دنبال تثبیت حق مسلم خودمان هستیم تا زندگی مدنی‌مان را بر اساس اسلام شکل بدهیم، اما حقوق بشر آمریکایی در برابر این موضوع ایستاده است‌.
کد خبر: ۱۲۱۵۳۱۱

محمدجواد لاریجانی در همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: دو واژه اسلام آمریکایی و حقوق بشر آمریکایی در 40 ‌سال گذشته از سوی رهبران انقلاب اسلامی مطرح شده که راهگشا هستند.
وی گفت: حقوق بشر آمریکایی لایه‌های مختلفی دارد. برخی از این لایه‌ها جنایت و محروم کردن ملت‌ها از حقوق مدنی خود است. از این رو طی 40 سال گذشته، هر سال بیانیه‌ای علیه ایران صادر می‌شود. البته ایران از فعال‌ترین کشورها در موضوع حقوق بشر در سازمان ملل بوده است. ما از این‌که اروپا و آمریکا علیه ما قطعنامه صادر کنند، ناراحت نمی‌شویم. در بیان مطالب‌مان شجاعانه اقدام می‌کنیم و هرگز خسته نمی‌شویم.
آیت‌ا... محمدعلی تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام نیز با بیان اینکه آمریکا جرثومه شر و مرکز فعالیت ضد بشری است، گفت: به وجود آمدن دولت آمریکا براساس جنایاتی بود که ضد حقوق بشر بود و سرخپوست‌های آن منطقه را پاکسازی نژادی کردند تا کیان ضد بشری آمریکا را به‌وجود آورند. / تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها