چهار مرد و یک زن پس از اسیدپاشی روی مرد وکیل با سرقت تلفن همراه و مدارکش فرار کردند. پلیس تحقیقات برای دستگیری مجرمان را آغاز کرده‌است.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۶۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 16 و 15 دقیقه سوم تیر امسال فردی با کلانتری یوسف‌آباد تهران تماس گرفت و از اسیدپاشی روی مردی 51 ساله‌ در واحد دوم یک مجتمع اداری - تجاری در خیابان اسدآبادی خبر داد. ماموران کلانتری برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند و مشاهده کردند مرد میانسال در حال انتقال به بیمارستان فیروزگر است. آنها متوجه شدند علاوه‌بر سوختگی آثار ضرب و جرح روی بدنش وجود دارد. در این مرحله موضوع اسیدپاشی به ساسان غلامی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش و پرونده‌ای در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد.
پس از تحقیق ماموران از همسایه معلوم شد قربانی اسیدپاشی مرد وکیلی به نام محمد است که در واحد دوم این ساختمان دفتر وکالت دارد. همسایه‌ها بعد از فریادهای کمک‌خواهی مرد وکیل و سر و صدای سرایدار متوجه شدند افرادی روی وی اسید پاشیده و متواری شده‌اند.
همچنین سرایدار جوان ساختمان به افسر تحقیق گفت: من متوجه حضور پنج نفر مهاجم به ساختمان نشدم. عصر همان روز روی صندلی سرایداری نشسته بودم که صدای کمک‌خواهی مرد وکیل را شنیدم. بعد از آن مرد میانسالی با موهای جوگندمی را دیدم که در حال فرار بود. وقتی وارد دفتر وکیل شدم، متوجه سوختگی او شده و با اورژانس تماس گرفتم.
ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از وکیل 51 ساله که قربانی اسیدپاشی شده بود پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: آن روز در دفتر کارم بودم. ساعت 15 و 25 دقیقه زنگ دفترم به صدا درآمد. گمان کردم موکلم است و وقتی در آپارتمان را باز کردم با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. سه مرد جوان همراه یک مرد میانسال و یک خانم جوان به زور مرا به کناری هل دادند و وارد دفترم شدند. مرا به باد کتک گرفتند و مورد ضرب و شتم قرار دادند. سرو صورتم زخمی شده بود. بعد از آن هم مرا هدف اسیدپاشی قرار دادند.
مرد وکیل ادامه داد: آنها گوشی تلفن همراهم، مدارک شخصی و کاری‌ام را دزدیدند. با کسی اختلاف و درگیری شخصی و کاری نداشتم و نمی‌دانم آن افراد از سوی چه کسانی برای اسیدپاشی و سرقت اموالم اجیر شده بودند.
تحقیقات ماموران برای دستگیری پنج سارق اسیدپاش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها