وزارت ورزش هزینه سفر مدیران پرسپولیس را منتشر کند

سفر به ترکیه با پول مردم!

چند روزی است که مدیران باشگاه پرسپولیس به بهانه مذاکره با گزینه‌های مورد نظر باشگاه برای جانشینی برانکو راهی ترکیه شده‌اند - شهر استانبول و هتل حیات این شهر - یکی از هتل‌های مجلل و پنج ستاره ترکیه.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۱۳

جایی که مدیران پرسپولیس آن را انتخاب کردند تا مثلا به دور از هرگونه حاشیه‌ای با گزینه‌های مورد‌نظرشان مذاکره کنند. اما نه فقط عکس و فیلم که ریزترین جزئیات مذاکره آنها به گوش همه رسانه‌ها رسید.
نکته اصلی اما این چیزها نیست. فاجعه زمانی رقم خورده است که چهار نفر راهی این کشور شده‌اند تا با فردی که قرار است جانشین برانکو شود مذاکره کنند. یک رایزنی خارج از عرف که می‌توانست در ایران اتفاق بیفتد. می‌شد گزینه‌ها را به ایران دعوت کرد و در هتل‌های ایران یا حتی در باشگاه با آنها مذاکره کرد، اما آقایان ترجیح دادند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم سفری رایگان را در تابستان گرم داشته باشند.
شکی وجود ندارد که هزینه حضور این مربیان و همراهان آنها را باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است. با این حال مدیران پرسپولیس بی‌آن‌که جایگزینی برای برانکو پیدا کنند از ترکیه به تهران برگشتند. در کدام تیم دنیا اتفاقات اینچنینی می‌افتد و پول مملکت در کشوری بیگانه خرج مذاکرات بی‌نتیجه می‌شود؟
گروه مذاکره‌کننده‌ای که در میانشان علی رغبتی و مهدی محمدنبی، دو عضو هیات‌مدیره وابسته به وزیر ورزش حضور داشته‌اند، باید برای هواداران پرسپولیس مشخص کنند این نمایش خارج از عرف و سفر سیاحتی‌شان چقدر هزینه داشته است. همین یکی دو روز پیش بود که وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس فیلمی را در اینستاگرامش منتشر کرد و با صراحت از هزینه شبی 14 میلیون برای هر نفر در هتل حیات این شهر حرف زد. او خطاب به مدیران پرسپولیس عنوان کرد رفته‌اید آنجا فقط موز بخورید و دست خالی به ایران برگشتید!
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و چند سالی است که خیلی از هزینه‌های این دو تیم را پیامک‌های ارسالی هواداران تامین می‌کند. پیامک‌هایی که روزی 200 تومان از هر هوادار پرسپولیس کم می‌کند تا خرج سفر آقایان نبی، عرب و دوستانشان برای سفر به ترکیه برای مذاکرات بی‌نتیجه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها