تیم ملی والیبال برای هفته پنجم به بلغارستان رفت

ببــــــر و صعـود کن

دقیقا همان طور شد که سعید معروف می‌خواست. پاسور و کاپیتان تیم ملی و بهترین پاسور لیگ ملت‌های امسال، بعد از شکست مقابل فرانسه گفت: بازی امروز را به دلیل بی‌انگیزگی واگذار کردیم، چون صعودمان از پیش مسجل شده بود. کاش تا پایان هفته پنجم تحت فشار بازی می‌کردیم.... حالا دقیقا همان طور شده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۶۶

سایت فدراسیون جهانی والیبال اعتراف کرد خبر صعود زودهنگام تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی بازی‌ها یک اشتباه عجیب از مسؤول سایت بود و حالا اعلام شده تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نهایی در شیکاگوی آمریکا باید یک بازی دیگر را هم به سود خود تمام کند. یک بازی از سه بازی پیش رو مقابل صربستان، بلغارستان و آمریکا.
پرواز به سوی بلغارستان
بازیکنان تیم ملی دیروز تهران را به‌سوی بلغارستان ترک کردند. هواپیمای حامل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ساعت 15 و 45 دقیقه دیروز تهران را به مقصد استانبول ترک کرد. پرواز ترکیش‌ایر ساعت 18 و 45 دقیقه وارد استانبول شد و بعد از یک ساعت توقف، برای پرواز یک ساعته فرودگاه بین‌المللی آتاتورک استانبول را ترک کرد. کاروان ایران بلافاصله بعد از ورود به فرودگاه شهر زیبای صوفیه، با اتوبوس راهی شهر پلودیو، میزبان هفته پنجم بازی‌ها شدند. این فاصله 130 کیلومتری در دو ساعت طی شد تا کاروان خسته ایران ساعت 23 به وقت تهران وارد شهر پلودیوی بلغارستان، محل برگزاری بازی‌های هفته پنجم شود.
شهری بدون فرودگاه
پلودیو (PLOVDIV) از بازی‌های هفته پنجم میزبانی می‌کند. این‌که چگونه فدراسیون جهانی با میزبانی این شهر موافقت کرده مشخص نیست. کاروان ایران دیشب مجبور شد فاصله 131 کیلومتری وارنا تا پلودیو را با اتوبوس طی کند.
بازیکنان اعزامی
میرسعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدجواد معنوی‌نژاد، امیر غفور، محمدرضا حضرت‌پور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی، جواد کریمی، محمدرضا موذن و مسعود غلامی بازیکنان اعزامی به بلغارستان بودند که ایگور کولاکوییچ، سرمربی تیم ملی والیبال نام 12 بازیکن از این 14 بازیکن را برای هفته پنجم به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام خواهد کرد.
برنامه بازی‌ها
بازی‌های هفته پنجم ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه با دیدار چین و آرژانتین در بریزبان استرالیا آغاز خواهد شد. این هفته در چهار شهر، بریزبان (استرالیا)، پلودیو (بلغارستان)، لایپزیگ (آلمان) و برازیلیا (برزیل) برگزار خواهد شد و 16 تیم رده اول والیبال دنیا در این چهار شهر، آخرین بازی‌های خود را برگزار خواهند کرد تا در نهایت پنج تیم اول رده‌بندی کلی بازی‌ها همراه آمریکای میزبان به مرحله نهایی بازی‌ها راه یابند. رقابت‌هایی که با حضور شش تیم سطح اول دنیا در دو گروه سه تیمی از 19 تا 24 تیر در شیکاگوی آمریکا برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه مقابل صربستان، ساعت 22 و 10 دقیقه روز شنبه هفته آینده مقابل بلغارستان و ساعت 18 و 30 دقیقه روز یکشنبه هفته آینده مقابل آمریکا بازی خواهد کرد. اگر تیم ملی در برابر صربستان به سه امتیاز بازی دست پیدا کند، می‌تواند در دو بازی باقیمانده به بازیکنان کلیدیش استراحت بدهد تا برای مرحله نهایی بازی‌ها آماده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها