یادداشت اول

این بهار غیر قابل پیش‌بینی

درست است که بهار فصلی غیر قابل پیش‌بینی است و درست است که هوای بهاری رام شدنی نیست اما با همه این احوال هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد اردیبهشت و فروردین امسال هوا تا این اندازه خنک و در بعضی مناطق سرد باشد.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۹۵

این هوای سرد باعث شده مردم نتوانند آن طور که باید برای سفرهای بهاره‌شان برنامه‌ریزی کنند. به خصوص که فروردین امسال خیلی‌ها به خاطر سیل غافلگیر شدند و همین باعث شد چشم باقی هموطنانمان حسابی بترسد و فعلا دور سفر رفتن را خط بکشند. این چالش را کنار فرارسیدن ماه مبارک رمضان بگذارید. مردم دیندار کشورمان به خاطر حلول این ماه مبارک و استفاده از بهره معنوی روزه‌های این‌ ماه سعی می‌کنند سفر نکنند الا به اجبار.
همه اینها به اضافه مشکلات اقتصادی و چند عامل دیگر باعث شده تعداد سفرها در این وقت از سال کاهش پیدا کند اما با همه این احوال هنوز خیلی‌ها هستند که دوست دارند در بهار امسال به سفر بروند. پس به دنبال مقصد مناسبی برای گذران اوقات فراغت خود هستند. به خاطر این عزیزان به سراغ شهری رفتیم که اردیبهشت‌های معروف و جذابی را دارد و از قدیم همه می‌دانند بهترین مقصد در اردیبهشت ماه جایی جز شیراز نیست.
در این پرونده مختصر اول به سراغ گذشته و تاریخ این شهر رفتیم و بعد سعی کردیم بخش کوچکی از مکان‌های دیدنی این شهر را معرفی کنیم.
البته خوب می‌دانیم آب و هوای بهاری مسافران نوروزی این شهر را حسابی غافلگیر کرد و سیل شیراز باعث شد خیلی‌ها برای مدتی دور این شهر خط قرمزی بکشند اما در حالی که دیگر خبری از سیل در این استان نیست، مسافران با خیال راحت می‌توانند به این شهر جذاب سفر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها