کنعانی‌زادگان از تبریز تا تهران

در یک قدمی پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ و پس از این‌که دوران سربازی‌اش به اتمام رسید شش ماه با پرسپولیسی‌ها قرارداد داشت اما همان زمان و بنا به دلایل نامشخصی سر از استقلال در آورد، دوباره در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفته است. او که روز گذشته در تبریز دیده شده بود حالا مذاکراتی برای بازگشت به تیم اسبق خودش انجام داده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۳۹


کنعانی‌زادگان در چند مقطع با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده بود؛ او یک بار در شرایطی که بازیکن قرضی پرسپولیس در ملوان محسوب می‌شد، بعد از گل خود با شادی جنجالی‌اش روبه‌روی هواداران قرار گرفت. بار دیگر در نقل و انتقالات و در حالی که بازیکن پرسپولیس بود با پیشنهاد مالی بالاتر و تصمیم عجیب فدراسیون راهی استقلال شد و برای هواداران سرخ کری خواند.
او اکنون در روزهایی که برانکو از این تیم جدا شده و فهرست نقل و انتقالات سرخ‌ها به‌طور کامل تغییر یافته، گزینه حضور در اردوگاه سرخ‌ها محسوب می‌شود و باید دید مذاکرات طرفین به سمت توافق نهایی پیش خواهد رفت یا خیر؟ پس از رفتن برانکو خبرهای زیادی از بازیکنانی که در زمان او از پرسپولیس جدا شدند به گوش می‌رسد مثل رامین رضاییان،امیری و طارمی. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها