مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی اعلام کرد حمیدرضا صحراگرد به‌عنوان مدیر رادیو عدالت منصوب شده است.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۵۶

به گزارش صبا، حامد فاتحی با اعلام خبر افتتاح رادیو عدالت افزود: با تدابیر و راهبری حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی و با همکاری قوه قضاییه، رادیو عدالت با شعار قانون برای همه، همه مطیع قانون، روز شنبه اول تیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مسؤولان معاونت صدا و قوه قضاییه افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: رادیو عدالت در ایام هفته قوه قضاییه از یکم تا دهم تیر ۹۸ روی موج اف ام ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز و از طریق نرم افزار همراه ایرانصدا قابل دریافت است. این شبکه رسانه‌ای برای آشنایی جامعه ایرانی با حقوق و تکالیف خود در جامعه برای کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی است.
فاتحی بیان کرد: تقویت نگرش جامعه و بایدهای حقوقی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، پشتیبانی‌های رسانه‌ای برای ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، افزایش دانش آحاد جامعه با حقوق و تکالیف خود در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و قضایی با هدف کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی و نیز تشریح و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه قضا از اهم ماموریت‌های رادیو عدالت است.
مدیر روابط عمومی معاونت صدا یادآور شد: کمک به دستگاه قضایی برای تعامل با جامعه، شناسایی جریان‌های موثر در ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری از آنها از اهداف کلان این رادیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها