طلایی المپیک وارد دنیای مربیگری شد

بهداد سلیمی: چالش هیجان‌انگیزی است

بهداد سلیمی و شروع تجربه‌ای جدید. این بار در کسوت مربیگری. آن هم در تیم بیمه رازی. این شروع جدید را باید برای سلیمی به فال نیک گرفت. او که تابستان سال گذشته از دنیای حرفه‌ای وزنه‌برداری خداحافظی کرد حالا به دنبال دنیایی جدید است. نکته اینجاست که کمتر کسی از سرمربی شدن بهداد باخبر شده بود تا این‌که او در جلسه‌ای که برای هماهنگی لیگ برتر وزنه‌برداری برگزار شد در جایگاه سرمربی بیمه رازی نشست.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۳۰

پس وارد دنیای سرمربیگری شدی.
این یک چالش جدید است که می‌خواهم تجربه‌اش کنم. چالشی هیجان انگیر. مربی تیمی شدم که دو سال متوالی قهرمان پیکارهای لیگ برتر شده است. امسال هم این روند را ادامه خواهیم داد تا ان‌شاءا... قهرمان شویم.
سال قبل شما خودتان وزنه می‌زدید.امسال وزنه‌بردار نامدار برای بیمه رازی جذب می‌کنید؟
برنامه اصلی ما این است که تیم را برای قهرمانی ببندیم. البته برای جذب نفرات عنوان‌دار و شاخص باید دید چقدر بودجه داریم. بیمه رازی تا اینجای کار عملکرد خوبی در تیمداری داشته و فکر می‌کنم جزو یکی از موفق‌ترین‌ها در این زمینه بوده است.
برای جام باشگاه‌های آسیا چطور؟
شک نکنید که ما در کنار رقابت‌های لیگ برتر نیم نگاهی هم به جام باشگاه‌های آسیا داریم تا در این رقابت‌ها هم پرقدرت ظاهر شویم.
قبول دارید حضور شما در بیمه رازی به عنوان سرمربی می‌تواند تنور رقابت‌های لیگ را داغ کند؟
دوستان که همیشه به من لطف دارند. امیدوارم رقابت‌های لیگ، بهتر و جذاب‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و در هر دوره اتفاق‌های خوبی بیفتد. رفته رفته نسل ما دارند وارد عرصه مربیگری می‌شوند و شک ندارم در سال‌های آینده از وزنه‌برداری و لیگ آن بیشتر خواهیم شنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها