15 راه‌حل برای حضور و پیروزی در عصر جدید

4 چراغ سفید و تمام!

افراد محدودی در جامعه‌ هستند که به خاطر فیزیک جسمانی، هوششان یا... می‌توانند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهند. اگر جزو این افراد نیستید اما علاقه دارید در برنامه‌هایی مانند عصر جدید شرکت کنید می‌توانید از این گزارش کمک بگیرید. ما در این مطلب شما را با 15 ایده جالب برای اجرای تلنت شو آشنا می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۹۱

15. رقابت کلوپ خنده و درام موقعیتی
این ایده آن‌قدرها هم شگفت‌انگیز نیست. چه چیزی بهتر از یک رقابت کوچک که بنا بر تمام دلایل خوب دنیا شما را می‌خنداند و در عین حال به یک جایزه می‌رسید؟
درام موقعیتی به شما این شانس را می‌دهد تا بر اساس یک الگوی مشخص که هیچ ایده پیش نیازی برای آن ندارید به تعامل بپردازید.. فردی که بهترین سناریو را به بهترین شکل و سرگرم‌کننده‌ترین شیوه اجرا کند راه خود را برای پیشروی باز خواهد کرد.
14. خواندن متفاوت اشعار
آیا توانایی خواننده شدن دارید؟ دوباره فکر کنید. شعرهای دلخواه‌تان را با روش‌های مختلف ترکیب کنید، آنها را به زبان‌های مختلف بخوانید یا حتی می‌توانید شعرها را از آخر به اول بخوانید!
13. آکاپلا / بیت باکس
زیر و بمی نت‌ها در موسیقی شما را به وجد می‌آورد؟ خب. تلاش کنید از تارهای صوتی‌تان بهترین استفاده را ببرید. این رقابت به ازای هر صدای دشواری که بتوانید با تارهای صوتی‌تان تولید کنید داغ‌تر می‌شود. چرا؟ به این دلیل که شما آواز نمی‌خوانید بلکه موسیقی آن را با دهان‌تان تولید می‌کنید. آکاپلا عبارت است از هنر خواندن و تولید موسیقی‌های ابزاری توسط تارهای صوتی بدون هیچ‌گونه ابزار موسیقی خارجی. بیت باکس یک نسخه دیگر از آن است.
12. حرفه‌ای بنوازید
موسیقی یک هنر است. هنر یعنی اشتیاق. اشتیاق یعنی احساس. نواختن ابزار آلات موسیقایی بسیار ساده است، زیرا این مخاطبان‌تان هستند که از بد نواختن شما آزار می‌بینند، مگه نه؟! رقابتی را تصور کنید که فلوت را باید بدون استفاده از دهان بنوازید و از بینی یا هر جای منطقی دیگر استفاده کنید. یا این‌که با استفاده از پاهای‌تان درام (طبل) بنوازید.
11. سایه بازی
از رنگ‌ها خسته شده‌اید؟ سایه بازی واقعا عالی و سرگرم کننده است. نمایش داستان‌های مختلف از مسائل اجتماعی گرفته تا طنز موقعیتی یا هر اجرای هماهنگ دیگر می‌تواند برای چشم‌های مخاطبان‌تان جذاب باشد. اگر از سایه‌ها خسته شدید می‌توانید از نور فرابنفش نیز برای سرگرمی استفاده کنید. آنها را با چراغ‌های LED ترکیب کنید.
10. میکرو آرت
به معنای واقعی کلام، دنیا می‌تواند بوم نقاشی‌تان باشد. این استعداد نیازمند توانایی طراحی در ابعاد قابل تنظیم و تغییر در یک بوم میکروسکوپی است (به دانه برنج یا نوک ناخن فکر کنید). اگر فکر می‌کنید توانایی بینایی فوق‌العاده‌ای دارید و صبور هستید، میکرو آرت می‌تواند دنیای جدیدی از امکانات را به روی‌تان بگشاید.
9. چالش آشپزی در ۲ دقیقه
البته این ایده برای مسابقات تلنت شوی آشپزی مناسب است. شما باید آشپزی کنید و به سرعت این کار را انجام دهید. گرم کردن صفحه و آماده‌کردن غذا در مدت ۲ دقیقه اصلا کار ساده‌ای نیست. این رقابت ثابت می‌کند خوراکی‌های زیادی غیر از نودل وجود دارند که می‌توانند در مدت ۲ دقیقه آماده شوند.
8. حفظ تعادل
آیا می‌دانستید کوچک‌ترین استخوان بدن در گوش ما وجود دارد و به حفظ تعادل بدن کمک می‌کند؟ پیش از آن که وارد این رقابت شوید باید اطلاعات علمی‌تان را کامل کنید زیرا لحظه سکون همان چیزی است که در این رقابت برای برنده شدن به شما کمک می‌کند. وقتی بالاتر از سطح زمین روی یک سطح معلق هستید بشقاب، لیوان حتی کتاب را روی طناب به حالت تعادل نگه دارید. شما می‌توانید این کار را با حرکات نمایشی یا حتی راه رفتن نمایشی ادغام کنید.
7. استاد دستکاری ذهنی
اگر نسبت به توانایی‌تان در دستکاری ذهنی افراد اطمینان دارید، پس دست به کار شوید. اگر بتوانید این کار سرگرم‌کننده را انجام دهید برنده این رقابت هیجان‌انگیز خواهید بود.
6. هنرهای خیابانی
انجام دادن این کار یک هنرمند واقعی را طلب می‌کند. دنیا بوم نقاشی شماست. هنرتان را روی صحنه عرضه کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید کف خیابان نیز هنرتان را به نمایش بگذارید. اگر به اندازه کافی خوب ظاهر شوید، رقابت در دستان شماست.
5. بازی‌های روزنامه‌ای
آیا وقتی به دیگران می‌گویید می‌توانید سودوکو یا جدول کلمات متقاطع روزنامه‌ها را حل کنید مردم شما را نابغه می‌دانند؟ این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهید؟ خب پس چرا این مهارت‌تان را در تلنت شو به نمایش نگذارید؟ کلمات و اعداد به کمک‌تان می‌شتابند تا دیگران را مبهوت استعدادتان کنید.
4. چرخاندن توپ روی انگشت
آیا می‌توانید با حفظ تعادل بدن‌تان توپی را روی انگشتان دست یا پای‌تان بچرخانید؟ پس این توانایی‌تان را به دیگران نمایش دهید. هیچ‌یک از فعالیت‌هایی که در اوقات فراغت‌تان انجام می‌دهید نباید به هدر برود. پس بهترین استفاده را از آنها ببرید.
3. نقش بازی کردن
ادای شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را در بیاورید، خواه سیاستمدار باشند یا موسیقیدان و حتی بازیگران و شخصیت‌های کمدی! اگر بتوانید از افراد جدی یا صحنه‌هایی از فیلم‌ها تقلید کنید نتیجه خوبی خواهید گرفت.
2. حرکات شنای هماهنگ
افرادی که شنا می‌کنند ذاتا خلاق هستند. ایجاد الگوهای زیبا در آب برای مخاطبان بسیار مفرح است. بنابراین لباس‌های هماهنگی تن کنید و همراه با موسیقی به اجرای حرکات نمایشی بپردازید.
1. شعبده بازی
مردم همیشه عاشق راز و رمز شعبده بازی هستند. پس چرا آنها را سرگرم نکنید؟ تمام تلاش‌تان را بکنید تا اجرایی سرگرم‌کننده داشته باشید.

فاطمه بختیاری
مترجم

منبع: listsurge

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها