رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: پیرمرد ۷۶ ساله نطنزی که حدود یک هفته است مفقود شده، متأسفانه همچنان خبری از او در دست نیست و جستجوها ادامه دارد.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۵۱
جست‌وجو برای یافتن پیرمرد ۷۶ ساله نطنزی ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، اصغر سلطانی اظهار کرد: حدود یک هفته قبل پیرمردی ۷۶ ساله که دچار فراموشی هم بوده است، مفقود شده و همچنان تلاش‌ها برای یافتن وی ادامه دارد.

وی افزود: در ۴۸ ساعت ابتدایی مفقود شدن وی، خانواده این شخص به جست و جو پرداخته و وقتی متوجه شدند که نمی‌توانند این پیرمرد را پیدا کنند، به آگاهی و هلال احمر اطلاع دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: از همان ابتدا جستجوها آغاز شده و حتی نقاط متروکه هم کاوش شده که خبری از او نبوده و تنها مدرک موجود، یک گزارش از آزادراه بوده که پیگیر آن هستیم.

وی تصریح کرد: گزارشی به دستمان رسیده که چند روز قبل در حاشیه آزادراه کاشان- نطنز، اصفهان شخصی سراغ آدرس خانه و طلب آب و غذا از خودروهای عبوری کرده که پیگیر این موضوع هستیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: با توجه به ابتلای شخص مفقود شده به بیماری فراموشی، چند روز قبل از این مفقودی، یک بار دیگر گم شده بود که توسط خانواده وی پیدا شده و همین فراموشی، قدری کار را مشکل می‌کند.

وی گفت: با توجه به شرایط منطقه و وسعت آن، قادر به استفاده از جست و جوی هوایی و سگ‌های زنده یاب نیستیم و تنها به صورت نیروهای امدادی در حال جست و جو هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: همشهریان گرامی در صورت مشاهده مورد مشکوک، با شماره تماس‌های ۱۱۰ و با ۱۱۲ تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها