مشکل فرهاد مجیدی برای حضور در تیم امید حل شد و تمرینات این تیم روز یکشنبه هفته آینده با سرمربیگری فرهاد مجیدی و با حضور بازیکنان تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷۷

بعد از اعلام نام فرهاد مجیدی از سوی حمید استیلی در یک برنامه تلویزیونی به عنوان سرمربی تیم امید، دبیر کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد و گفت فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید مشورتی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نداشته است و این بر خلاف توافقات صورت گرفته است. بعد از این اعتراض که به دلیل نارحتی رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت، مهدی تاج، اعلام رسمی این خبر را به تاخیر انداخت تا شخصا با رئیس کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان هماهنگ کند که این اقدام در روزهای اخیر صورت گرفت. مهدی تاج ایتدا به دیدار صالحی امیری و سپس به دیدار مسعود سلطانی‌فر رفت و هر دو نفر را متقاعد کرد با سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید موافقت کنند. این تلاش برای آن‌که نیمکت تیم المپیک ایران به سرمربی موقت استقلال برسد کارساز بود و در نهایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال چراغ سبز نشان دادند.
قرار است فرهاد مجیدی برای شناخت بیشتر از بازیکنان تیم امید، بازیکنان شاخص تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری را در دو مرحله به اردو دعوت کند و بعد لیست نهایی را برای تمرینات و اردوهای بعدی گزینش کند.
در این میان، مجیدی هم بیکار ننشست و خود به صالحی امیری زنگ زد تا کدورت‌ها به‌طور کلی از بین برود. او حتی به تماس تلفنی هم بسنده نکرد و دیروز زمانی که سیدحسن خمینی برای بازدید از موزه ورزش رفته بود، در کمیته ملی المپیک ظاهر شد تا هوا کاملا آفتابی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها