مجیدی شاکی از مشکلات داخلی استقلال

استیلی: با فرهاد صحبت کردم

فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال، قید نیمکت آبی‌ها را زده است. او این روزها علاوه بر این‌که درگیر مذاکره با فدراسیون فوتبال برای حضور در راس نیمکت تیم‌ملی امید است، به این فکر می‌کند که آیا قید استقلال را بزند یا نه؟ او تردید دارد؛ چراکه می‌داند جدایی از استقلال کارش را سخت می‌کند و شاید به سختی بازگردد؛ همان‌طور که به سختی به نیمکت آبی‌ها رسید.
کد خبر: ۱۲۱۰۶۸۰

نزدیکان فرهاد به او گفته‌اند احتمال این‌که استراماچونی بتواند در استقلال نتیجه بگیرد کم است، به همین خاطر بهتر است بماند، چون در میانه‌های راه می‌تواند سرمربی استقلال تهران شود. فرهاد مجیدی هم به خاطر همین مشاوره‌ها تا الان چندین و چند بار حرفش را عوض کرده است. این مربی ابتدا اعلام کرد با استراماچونی کار نمی‌کند. بعد در جلسه با فتحی گفت دستیار او می‌شود. در ادامه دوباره حرفش را پس گرفت و این داستان ادامه داشت. امروز هم اگر از فرهاد مجیدی در این باره بپرسید به روشنی پاسخ شما را نخواهد داد چون تردید دارد. در همین حال فدراسیون فوتبال تلاش کرده تا فرهاد را سرمربی تیم امید کند. آنها که همه فرصت‌ها را برای حضور مربیان مطرح برای تیم امید از دست دادند، حالا فرهاد را بهترین و آخرین گزینه می‌دانند. مجیدی هم بی‌میل نیست سرمربی تیم ملی امید شود. او تلفنی با حمید استیلی صحبت کرده و دو طرف به جمع‌بندی اولیه در این زمینه رسیده‌اند. فرهاد مجیدی هم روی رقم قرارداد بحث دارد و هم درباره امکانات. استیلی این قول را داده که امکانات تیم امید به طور کامل مهیا شود و مشکلی از این بابت نداشته باشند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم روز گذشته مذاکرات با فرهاد مجیدی را تایید کرد و گفت: «الان برای نیمکت تیم‌ملی امید به فرهاد مجیدی فکر می‌کنیم و باید صبر کنیم و ببینیم تا فردا(امروز) چه خواهد شد. با او صحبت شده اما هنوز چیزی قطعی نیست با این حال به سیستم نزدیک است. بحث‌های مالی و... وجود دارد بعضی از مربیان که در لیگ کار می‌کنند در باشگاه‌ها ارقامی می‌گیرند که در فوتبال ملی ما امکانپذیر نیست. هر کسی به تیم امید می‌آید باید ایثار مالی کند و گل‌محمدی هم این را قبول کرده بود.»
خبرهای رسیده از استقلال حکایت از آن دارد فرهاد مجیدی به‌شدت از مشکلات داخلی استقلال دلخور است. اختلاف بین کاپیتان‌ها، بی‌توجهی مدیریت به ماجرای بدهی پروپئیچ که احتمالا کسر امتیاز استقلال را در پی خواهد داشت، مذاکرات خطیر با بازیکنان بی‌آن‌که کادر فنی در جریان باشد و... از جمله مسائلی است که باعث شده فرهاد مجیدی از استقلال دورتر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها