تیم ملی والیبال در نخستین گام لیگ ملت‌ها، ایتالیا را درهم شکست

زهرچشم در گام اول

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 تیم ملی ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. این بازی در سالن جیانگمن چین برگزار شد و تیم ما با نمایشی درخور تحسین اولین بازی را با سه امتیاز شیرین به نام خود تمام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۹۳۷۵

دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا را کازویوشی یاماموتو از ژاپن به عنوان داور اول و الکسی پاشکوویچ از روسیه به عنوان داور دوم قضاوت کردند. کولاکوویچ برای ترکیب ابتدایی این بازی، سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور را انتخاب کرده بود که البته قابل پیش‌بینی بود.
در مقابل، تیم ملی ایتالیا قرار داشت که هیچ یک از بازیکنان اسم‌و رسم‌دار خود را به چین نیاورده بود و به جوانانش میدان داده بود تا آنها را برای المپیک آماده کند. ایتالیا ست نخست را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کرد؛ اما از این به بعد همه چیز تحت تاثیر و در سایه درخشش بازیکنان تیم ملی والیبال ایران قرار گرفت. برتری 25 بر 23 در ست‌های دوم، سوم و چهارم، ایران را برنده این بازی کرد تا افتتاحیه‌ای باشکوه برای ما رقم بخورد.
این هفتمین پیروزی والیبال ایران مقابل ایتالیا در 21 بازی برابر این تیم بزرگ بود. ایتالیا در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال با 266 امتیاز در رده سوم بهترین تیم‌های جهان بعد از برزیل و آمریکا قرار دارد.
تیم ملی والیبال ایران با روحیه‌ای که از بازی دیروز گرفت، آماده دو بازی باقیمانده در هفته اول در چین شده است. تیم ما ساعت 16 و 30دقیقه امروز برابر چین میزبان هفته اول و ساعت 12 و 30 دقیقه فردا در برابر آلمان قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها