نجفی در حضور تیم جنایی، نحوه کشتن همسر دومش را تشریح کرد

بازسازی صحنه قتل استاد

محمدعلی نجفی، ظهر دیروز نحوه قتل همسر دومش را در محل جنایت بازسازی کرد. پیکر میترا استاد، زن دوم شهردار سابق تهران در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد. این در حالی است که تحقیقات پلیس آگاهی درباره ابعاد این جنایت همچنان ادامه دارد .
کد خبر: ۱۲۰۹۳۴۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت2 و 10 دقیقه بعد ازظهر دیروز محمدعلی نجفی به ساختمان آرمیتا در بلوار دادمان منتقل شد. تیم جنایی برای این‌که نجفی با خبرنگاران روبه‌رو نشود، او را به پارکینگ ساختمان برده و بعد به طبقه هفتم منتقل کردند. دقایقی بعد سرپرست دادسرای جنایی تهران همراه قاضی دشتبان، بازپرس جنایی پرونده در ساختمان حاضر شدند. در بازسازی صحنه جنایت که
65‌دقیقه طول کشید شهردار سابق تهران به تشریح نحوه قتل همسر دومش پرداخت.
او پس از بازسازی صحنه قتل به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل شد.
تلاش برای بخشش اولیای دم
لاله عقبایی که همراه محمود علیزاده‌طباطبایی وکالت نجفی را به‌عهده دارند دیروز درباره آخرین وضعیت پرونده به جام‌جم گفت: پرونده موکلمان در حال تحقیقات قضایی است و در این باره نمی‌توان تا پایان تحقیقات اطلاع‌رسانی کرد. هنوز بازسازی صحنه انجام نگرفته است. طبق گفته موکلم او قصد قتل نداشته است. وی افزود: هنوز اقدامی درخصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است اما تلاش برای دریافت بخشش صورت خواهد گرفت.
روز گذشته خبری در یکی از خبرگزاری‌ها با ادعای ورود یک شاهد جدید به پرونده قتل میترا استاد منتشر شد که سردارحسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به این خبر واکنش نشان داد و آن خبررا تکذیب کرد و گفت که چنین موضوعی صحت ندارد و پلیس همچنان در حال تحقیق از محمدعلی نجفی در ارتباط با پرونده قتل همسر دومش است.
پیش از ظهر هفتم خرداد امسال بود که وقوع قتل زنی به نام میترا استاد به کلانتری 134 شهرک غرب گزارش شد. پس از تایید موضوع توسط ماموران کلانتری، تیم جنایی در محل حاضر شدند.
مقتول در حمام آپارتمان شماره ۲۷۰۱ در طبقه هفتم برج آرمیتا در سعادت‌آباد تهران با اصابت دو گلوله به قتل رسیده بود. در ادامه مشخص شد مقتول همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران است. با کشف دست‌نوشته به‌جا مانده از همسر مقتول، معلوم شد محمدعلی مرتکب این قتل شده است. متهم ده ساعت بعد تسلیم پلیس شد و به قتل اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها