تعمیر تلویزیون‌های جدید کار هر کس نیست

گروه رایان، تعمیر تخصصی وسایل صوتی و تصویری مدرن

مجموعه تخصصی رایان در سال 1378 با خط مشی ارائه خدمات متمایز در زمینه تعمیر تلویزیون، سینمای خانگی و دی وی دی پلیر شروع به فعالیت کرده و در این مدت همواره سعی کرده است رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۳۷
گروه رایان، تعمیر تخصصی وسایل صوتی و تصویری مدرن

اگر روزی با خرابی تلویزیون، سینمای خانگی و یا یکی دیگر از لوازم صوتی و تصویری منزل خود مواجه شوید شاید اولین سوال این باشد که چگونه می‌توان با کمترین هزینه و بهترین کیفیت آن را تعمیر کرد؟

اولین نیاز در هنگام مواجهه با یک مشکل فنی در لوازم منزل دریافت مشاوره صادقانه و علمی است تا نکات فنی پنهان را مشخص کند و ساده‌ترین و بهترین راه را برای دریافت خدمات مشخص کند. پس از آن باید در جستجوی مرکزی بود که ضمن داشتن اطلاعات فنی در زمینه خدمات مربوطه در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه مشکل فنی خود را برطرف کند. ارائه گارانتی تعمیرات انجام شده می‌تواند باعث اطمینان از کیفیت مراحل مختلف تعمیر شود.

مجموعه تخصصی رایان در سال 1378 و با خط مشی ارائه خدمات متمایز در زمینه تعمیر تلویزیون، سینمای خانگی و دی وی دی پلیر شروع به فعالیت کرد و در این مدت همواره سعی کرده است رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. رایان نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری استان تهران به عنوان نمایندگی رسمی سرویس و خدمات پس از فروش ال جی و سامسونگ آماده ارائه خدمات توسط متخصصان مجرب و متعهد در سراسر تهران است.

متخصصان مجرب رایان با دانش به روز و تجربه کافی در اولین تماس با دریافت کد مدل دستگاه معیوب و شکل ظاهری ایراد ایجاد شده، نزدیک‌ترین احتمالات را ارائه کرده و مراحل فنی لازم برای تعمیر دستگاه را مشخص می‌کنند، سپس با حضور در منزل و یا محل شخص در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به ارائه خدمات و تعمیر دستگاه می‌کنند. در صورت نیاز به حمل دستگاه به کارگاه تعمیرات، انتقال دستگاه به کارگاه، برگشت، نصب، تنظیم و تحویل آن به صوت کاملا رایگان انجام می‌شود.

تعمیرات کلیه لوازم صوتی و تصویری تحت پوشش با استفاده از قطعات کاملا فابریک و شرکتی در این مجموعه انجام می‌شود و با ارائه گارانتی و ضمانت 6 ماهه در عین حال که مشتری اطمینان پیدا می‌کند که مراحل تعمیر کاملا صحیح انجام شده، اگر به هر دلیل با مشکل فنی مواجه شود، بدون دریافت هزینه در اسرع وقت ایراد دستگاه برطرف خواهد شد.

خدمات ویژه گروه تخصصی رایان عبارت است از:

مشاوره با متخصصین تعمیرات و تعیین هزینه تقریبی در اولین تماس

ارائه خدمات ویژه تعمیر تلویزیون ال جی با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی 6 ماهه خدمات

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ توسط متخصصان مجرب، قطعات شرکتی و ضمانت و گارانتی 6 ماهه خدمات

ایاب و ذهاب رایگان و امکان حمل و نقل دستگاه به کارگاه تعمیرات به صورت رایگان

ارائه خدمات 2 ساعته در سراسر تهران بزرگ

تعمیر سیستم‌های صوتی، سینمای خانگی و دی وی دی پلیر

تعمیر لوازم صوتی و تصویری و یا دیگر وسائل منزل مانند یک چند ضلعی است، میزان هزینه تعمیرات، دانش فنی تکنسین‌ها و متخصصان، مدت زمان انجام پروژه، اورجینال و اصل بودن قطعات یدکی مصرفی و در آخر ارائه گارانتی و مدت زمان آن، اضلاع مختلف این چندوجهی هستند که همه از اهمیت یکسانی برخوردار هستند هر چند که ممکن است میزان هزینه تعمیرات و یا مدت زمان انجام در ابتدا مهم‌تر به نظر برسد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات گروه تخصصی رایان می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس rayantv.com مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها