در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
1. وارد Gmail شوید و مانند شرایط عادی برای آماده کردن یک نامه الکترونیکی جهت ارسال اقدام کنید.
2. پس از وارد کردن متن، عنوان و ضمایم نامه الکترونیکی خود میتوانید به جای کلیک روی گزینه Send روی فلش کوچک کنار آن کلیک کنید.
3. گزینهای با نام Schedule send برای شما نمایش داده میشود که باید روی آن کلیک کنید.
4. در مرکز صفحه یک کادر کوچک باز خواهد شد که در آن چند گزینه پیشفرض پیشنهادی برای ارسال نامه در زمانهای خاص به شما ارائه خواهد شد.
5. در صورتی که مایل هستید زمان دیگری را انتخاب کنید، میتوانید سراغ گزینه
Pick date & time بروید و از روی تقویم، روز و ساعت ارسال نامه را مشخص کنید.
بهاینترتیب میتوانید مدیریت نامههای الکترونیکی خود را بهسادگی انجام دهید و بدون نیاز به نصب نرمافزارهای جانبی این فرآیند را تجربه کنید. البته به یاد داشته باشید همین روش در تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها نیز قابل انجام است و میتوانید از روش و گامهای یاد شده برای دستگاههای همراه نیز استفاده کنید.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد