سرمربیان تکواندوی آقایان و بانوان در نشست خبری

عسکری: برای تیم ملی کم نگذاشتیم

نشست خبری کادر فنی تیم ملی تکواندوی مردان و بانوان صبح روز گذشته در خانه تکواندو برگزار شد و فریبرز عسکری و مهرو کمرانی، سرمربیان تیم ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۱۱

فریبرز عسکری: همیشه سعی کردم حلال و پاک کار کنم
من از هیچ امری برای رسیدن به موفقیت کوتاهی نکردم. از تمام موجودیت خود برای شاد کردن دل همه تلاش کردم.
من از نتیجه جهانی راضی نیستم اما بحث ما عملکرد است. من هر جا که کار می‌کنم در کلاس‌های شخصی و... سعی می‌کنم درآمدم حلال باشد، سعی می‌کنم پاک کار کنم، من کم نگذاشتم اگر روند آماده‌سازی‌ای که داشتیم پیش خوب پیش می‌رفت نتایج بهتری کسب می‌شد.
من در حوزه کاری خودم کاملاً اختیار تام دارم؛ اگر نداشته باشم، مسؤولیت قبول نمی‌کنم. تمام مسائل فنی را بر عهده داشتم و کسی اعمال نفوذ نمی‌کرد.
دوستانی که از بیرون نقد می‌کنند بدون اطلاع هستند. ای‌کاش آنها در اردوها حضور پیدا می‌کردند و روند تمرین را می‌دیدند.
گویا ساعی برای همکاری با فدراسیون شرط‌هایی را داشته که به همین دلیل به تفاهم نرسیدند. رئیس فدراسیون هم گفته بود که برای آمدن دوستان من شرطی را نمی‌پذیرم، جمله پولادگر این بود که ساعی قرار شده بعد از بازگشت از سفر به ما جواب بدهد.
مهرو کمرانی: از مدالی که مومن‌زاده گرفت رضایت قلبی ندارم
در انتخابی‌ها 365 نفر حضور داشتند و 66 نفر به مرحله دوم راه یافتند. نکته مهم و حائزاهمیت این‌که تیم ما 70 درصد نوجوان بود.
مهلا مومن زاده برای اولین بار مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کرد. نتیجه عالی بود شاید رضایت قلبی ندارم و درصدد بهتر شدن نتایج هستیم.
نقطه ضعف ما در مسابقات جهانی سن کم بازیکنان بود. آنها تورنمنت‌های زیادی را پشت سر نگذاشتند و تنها نفری که رنکینگ داشت ناهید کیانی بود.
در مجموع، ما یک قدم بزرگ برداشتیم و بچه‌ها از نونهالان در کنار من بودند و آمدند که مدال بگیرند. باید روی آنها سرمایه‌گذاری شود.
ناداوری‌ها وجود داشت. جا دارد اشاره‌ای کنم به بازی خوب اکرم خدابنده. او خیلی تلاش کرد .شاید بحث روانی است که او بعد از این همه تجربه نمی‌تواند خود را مدیریت کند.
تمام بازیکنان خارجی که بازیکنان ما را شکست دادند مدال‌های زیادی داشتند شاید چند تورنمنت می‌رفتیم، نتیجه بهتر بود.
شرایط مومن‌زاده با کیمیا تفاوت دارد. مشکل کیمیا مادرزادی بود. مادر او هم زانوهای خود را عمل کرد. کیمیا هم بعد از المپیک زانوهای خود را عمل کرد و پزشکان اعلام کردند بعد از جراحی دیگر نمی‌تواند ورزش حرفه‌ای انجام دهد.
اگر مهلا در مسابقات آسیایی نوجوانان ان‌شاءا... مدال طلا بگیرد 20 امتیاز کسب می‌کند و بعد از آن به مسابقات گرندپری اعزام می‌شود.
ما از رسانه‌ها می‌خواهیم کمک کنند، چرا‌که بعضی مواقع شاهدیم به قدری به بازیکنان پرداخته می‌شود که آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خاصی قرار می‌گیرند. از همه رسانه‌ها می‌خواهیم به اندازه نیاز به بازیکنان بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها