جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از مرگ یک سارق در تعقیب و گریز با ماموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۲۶
تعقیب و گریز یک ساعته پلیس و ۳ سارق از شرق تا جنوب تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گفت: حدود ساعت ۴ صبح امروز مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در حال گشت‌زنی در خیابان ثانی بودند که با سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید که یکی از آنان در حال بازکردن در یک دستگاه خودروی دیگر بود مواجه شدند.

وی با بیان اینکه این سه نفر به محض مشاهده مأموران سوار بر پرایدی مشکی رنگ شده و به همراه دو سرنشین دیگر از محل متواری شدند، گفت: با متواری شدن سه متهم، تعقیب و گریز میان آنان و مأموران پلیس نیز آغاز شد و در همین حین نیز پلاک خودرو مورد استعلام قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد خودروی مذکور دو روز قبل در تاریخ سوم خردادماه به سرقت رفته است.

موقوفه‌ای با اشاره به ادامه تعقیب و گریز مأموران و متهمان اظهارکرد: مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرک با کمک سایر نیروها در محدوده‌های افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن اقدام به تعقیب سارقان کرده و در جریان آن با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و تیراندازی به سمت سارقان، چندین بار سعی کردند که آنان را متوقف کنند تا اینکه سارقان در محدوده میدان بهمن، خودرو را متوقف کرده و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران نیز با پای پیاده برای بازداشت سه سارق وارد عمل شده و برای زمین‌گیر کردن آنها اقدام به تیراندازی کردند، گفت: که دو نفر از سارقان در جریان دستگیری زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

وی از دستگیری سارق سوم در جریان این تعقیب و گریز خبرداد و گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر سه نفر سابقه‌دار هستند. همچنین از داخل خودروی آنها مقدار ۸۰ گرم ماده‌مخدر شیشه، آلات و ادوات مصرف موادمخدر و سرقت کشف و ضبط شد.
به گفته جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، تحقیقات با تشکیل پرونده برای دو متهم همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها