بر طبق قوانین شرعی روزه برای فرد مسافری که کمتر از ده روز قصد سفر داشته باشد ممنوع است. همین قاعده باعث شده که میزان سفرها در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا کند چرا که روزه‌داران به هیچ‌وجه دوست‌ ندارند لذت روز‌ه‌داری را از دست بدهند. به همین‌ خاطر حتی با وجود سختی‌هایی که روزه‌داری در ماه‌های گرم سال دارد مردم کشورمان سفرهایشان را به قبل و بعد از ماه مبارک رمضان منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۲۶

این رویداد و فرا رسیدن شب‌های عزاداری و شب‌های قدر باعث شده در شماره‌ فعلی و آینده چمدان به جای معرفی مقصد سفر که شاید یک از اصلی‌ترین اهدافمان است روی سوژه‌های دیگری تمرکز کنیم و معرفی مکان‌های جذاب ایران را به شما‌ره‌های پس از ماه مبارک رمضان منتقل کنیم.
در عوض در شماره‌ای که در حال حاضر در دست دارید طبق معمول سراغ سفرنامه‌ای جذاب رفتیم و در کنارش به سوژه‌های دیگری پرداختیم.
ویژه‌ترین بخش این شماره‌ که می‌شود گفت جایگزین مطلوبی به جای معرفی مقاصد سفر است، گفت‌وگو با جواد شکوهی است. آقای شکوهی محیط‌بان و محیط‌بان زاده است و در سال‌های اخیر با فیلم‌هایی که از مناطق خدمتش می‌گیرد و آن‌ها در اینستاگرام منتشر می‌کند حسابی معروف شده. یکی از آخرین فیلم‌های او که حسابی هم معروف شد، تصویری از شیر خوردن توله روباه‌هایی بود که در حوالی یزد با مادرشان زندگی می‌کردند. البته ما سعی کردیم از طریق گفت‌وگو با این محیط‌بان جذاب نگاهی به محیط‌زیست و طبیعت ایران نیز داشته باشیم.
در شماره بعدی هم قرار است یک پرونده جامع برای محصولاتی داشته باشیم که می‌تواند شما را در سفرهایتان یاری کنید. این پرونده شامل خودرو، نرم‌افزار، چادر، کوله، گوشی موبایل و... است. امیدوارم از این دو شماره لذت ببرید و بتوانید از اطلاعاتی که در این دو شماره وجود دارد در سفرهایتان استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها