زن معتاد که پسر چهارساله‌ای را در شرق تهران ربوده است در حالی بازداشت شده که مدعی است کودک را هنگام تکدی‌گری گم کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۷۲۲۹

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چهارشنبه هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن پسر چهار ساله‌شان خبر داد و گفت: دو پسر چهار و هشت ساله‌ام در مقابل خانه پدرزنم در حال بازی بودند که زنی به آنها مراجعه کرده و می‌گوید مادرشان با آنها کار دارد. پسر بزرگم به خانه می‌رود و وقتی بازمی‌گردد متوجه ناپدید شدن پسر چهارساله‌ام و آن زن می‌شود.
با شکایت این خانواده تحقیقات آغاز شد تا این‌که ماموران متوجه شدند محل حادثه مجهز به دوربین مداربسته است. ماموران زمانی که فیلم دوربین را بازبینی کردند، معلوم شد زن معتادی کودک را ربوده است و او را با قراردادن در کارتن بزرگی از محل دور کرده است.
پلیس در جست‌وجوی زن کودک‌ربا بود تا این‌که شامگاه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت امسال خانواده کودک ربوده شده با پلیس تماس گرفتند و خبر دادند که زن معتاد را داخل پارک گلشن دیده‌اند. ماموران با اطلاعات به دست آمده برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند و او بازداشت شد. متهم زن 37 ساله معتاد در جریان تحقیقات گفت: پسر خردسال را ربودم و برای گدایی به چهارراه تیرانداز بردم اما آن پسر هنگام تکدی‌گری در شلوغی جمعیت گم شد.
مادر تیام دیروز به جام‌جم گفت: از چهارشنبه هفته گذشته که تیام توسط زن معتادی ربوده شد، جست‌وجوهایمان را شروع کردیم. عکس‌هایش را چاپ کرده و در میان مردم پخش کردیم و حتی به در و دیوار شهر نصب کردیم و از همه برای یافتن او کمک خواستیم. افرادی با ما تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که پسرم را مشغول فروش گل دیدند، برخی می‌گفتند او را در پارک و محله‌های دیگر دیده‌اند که همه نشانی‌ها درست نبود و ردی از او به دست نیامد.به طور اتفاقی زن کودک‌ربا را در بوستان دیدیم و به پلیس خبرداده و او بازداشت شد. زن کودک‌ربا می‌گوید که پسرم را موقع تکدی‌گری گم کرده اما نمی‌دانم حرفش چقدر واقعیت دارد. نگران پسرم هستیم و امیدواریم او پیداشود و چشم‌انتظاری‌مان پایان یابد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها