طلافروش سیار که با شکایت شریکش به اتهام سرقت یک کیلو و نیم طلا بازداشت شده است، در تحقیقات ادعای جدیدی را مطرح کرد. متهم مدعی است طلاها متعلق به خودش است و شریکش به دروغ این شکایت را مطرح کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۳۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بیست و نهم اسفند سال گذشته مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران شکایتی مطرح کرد مبنی براین‌که خودروی تیبایش را از مقابل خانه اش در شرق تهران سرقت کرده‌اند. همچنین دوربین طلافروشی از کار افتاده و گاوصندوق آنجا تخریب و یک فقره چک به مبلغ 130 میلیون تومان و یک کیلو و نیم طلا سرقت شده است. با دستور بازپرس علی ایرد موسی،تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش خودروی سرقتی هنگام عبور از عوارضی استان فارس، از سوی پلیس شناسایی و راننده آن هم بازداشت شد. متهم مدعی بود چون چک نداشته خودرو را به نام شریک سابقش خریده و برای سفر آمده و مرتکب سرقت نشده است. متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل و معلوم شد او شریک سابق شاکی است.
متهم روز یکشنبه برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: از 12 سال پیش به عنوان طلافروش سیار کار می‌کنم. از سه سال پیش با شاکی شریک شدم. او مغازه‌اش را بابت سرمایه گذاشت و من هم یک کیلو و نیم طلا به‌عنوان سرمایه کاری‌مان گذاشتم. به‌خاطر این‌که شناسنامه‌ام مخدوش بود و دسته چک نداشتم، خودروی تیبا را به نام شریکم خریدم و او چک‌هایش را پرداخت می‌کرد. اسفند سال گذشته شریکم مدعی شد در بررسی وضعیت مالی مان متوجه شده دو کیلو طلا ضررمالی کرده ایم. می‌گفت سرمایه‌گذاری‌ام در مغازه او کم بوده و من برای جبران آن ضرر، باید مبلغ دو کیلو طلا به وی بپردازم. بر سر همین اختلاف پیدا کرده و از او جدا شدم. قبل از رفتنم از طلافروشی یک کیلو و نیم طلایی که برای سرمایه‌گذاری آورده بودم، با خود بردم. من مرتکب سرقتی نشده‌ام و شریکم دروغ می‌گوید.
متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات از او ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها