به گزارش روابط‌عمومی رادیو صبا، برنامه «یک روز خط‌خطی» با رویکرد طنز و پرداختن به مسائل مختلف اجتماعی و فردی با مخاطبان همراه می‌شود. این برنامه روز جمعه ۲۰ اردیبهشت به موضوع تغییر در زندگی می‌پردازد.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۴۷

در این برنامه گفته می‌شود انسان‌ها در زندگی نیاز به تغییر دارند اما بعضی از افراد در مقابل ایجاد تغییر مقاومت می‌کنند و نمی‌خواهند که تغییری در زندگی‌شان ایجاد شود. در نتیجه باید بدانند افراد بسیاری در زندگی خود دست به تغییر زده اند و به انسان‌های موفقی تبدیل شده‌اند. برنامه طنز یک روز خط‌خطی به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و با اجرای یزدان فتوحی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه روی موج اف‌ام ردیف 5/105 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.
همچنین برنامه سکانس صدا امروز ساعت 9 صبح در رادیو صبا با علی منصوری‌راد گفت‌وگویی صمیمی انجام می‌دهد. علی منصوری‌راد فعالیت خود را با واحد دوبلاژ شروع کرده و چهره‌ آشنایی در اجرا و گویندگی برنامه‌های ورزشی است. وی علاوه بر رشته تخصصی گویندگی و دوبله، گزارش ورزشی سوارکاری که رشته ورزشی‌اش نیز هست را دنبال می‌کند. در این برنامه ساناز باقری تهیه‌کننده، شیرین روستایی نویسنده و علیرضا تابان مجری، مخاطبان را همراهی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها