چالش مالی بازیکن عراقی با استقلال دردسر ساز شد

به خانه برمی‌گردم!

استقلال همچنان دستخوش حوادث داخلی است. بعد از آنکه گادوین منشا پیش از بازی با پدیده چون در ترکیب نبود جنجال کرد، این بار نوبت بازیکن عراقی تیم یعنی طارق همام رسید.
کد خبر: ۱۲۰۵۱۰۱

او که امسال نزدیک به 450 هزار دلار از استقلال دریافت خواهد کرد، بعد از آن‌که متوجه شد در ترکیب تیم جایی ندارد شاکی شد و از این گفت که به خانه‌اش خواهد رفت. فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «تا زمانی که من باشم طارق همام جایی در استقلال ندارد. این بازیکن چگونه به خودش جرأت می‌دهد در جلسه فنی وقتی ترکیب اعلام می‌شود و در ترکیب اصلی نیست، بگوید به خانه می‌روم؟ چنین چیزی را تا به حال ندیده بودم. در طول دوران حضورم در استقلال یک بار به خودم اجازه نداده بودم به مربی‌ام چنین چیزی بگویم.»
طارق امسال گران‌ترین بازیکن استقلال بوده و هیچ سودی برای آبی‌ها نداشته است. او معمولا به خاطر مصدومیت خارج از ترکیب بود و حتی در دوره‌ای هم که به‌خاطر دریافت نکردن به‌موقع دستمزدش به عراق رفت، در تمرین یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور حاضر شد و مصاحبه‌های هم علیه مدیریت استقلال کرد. از همان روزها مشخص بود قرار است این عراقی در استقلال بی‌انضباطی کند. همام که مدتی است دستمزد خود را نگرفته این بار قبل از بازی با الدحیل حاشیه‌ساز شد؛ موضوعی که به هر حال تمرکز تیم را به هم ریخت. در واقع او قرار نگرفتن در ترکیب استقلال را بهانه کرد و این‌گونه تیم را به حاشیه برد. همام به رسانه‌های عراقی هم گفت علت اخراجش از استقلال، اعتراضش به مسائل مالی بوده نه مسائل انضباطی. فعلا این بازیکن اخراج شده و ظاهرا مشکلات داخلی استقلال همچنان ادامه خواهد داشت. امسال استقلال چندین و چند بار بازیکنان خود را اخراج کرده است. از جمله این اخراجی‌ها می‌توان به روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، سیدحسین حسینی، مهدی قائدی و... اشاره کرد. فرهاد تلاش کرده در همین شروع کار با جدیت مقابل این مسائل بایستد و فعلا رای به اخراج همام داده است.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها